Åhhhh som hun "roter"...

sisu

Glad i forumet
Må nesten flire av det hele. Lillemor krabber i full fart, og reiser seg, og går langs border,stoler, hyller osv.
Hele stuen ser ut som den har vært utsatt for orkan.

hehe så skjønn[:)] sånn ser det her ut også innimellom, eller kan vel si nesten hele tiden[:D] drar ut blader, dvder, tomflasker, brusflasker, velver høytalere, lykt, roter i veskene mine. Elsker en perm som hun får tak i innimellom.[:)][:)][:)] hehe hun er så morsom[:)]

Hehe, godt det ikke bare er her! [:D]
Veldig kjekt når vi får besøk og ALT liggers strødd (selv om man faktisk har rydde 10 min før![8D])

Hehe, her også! Leker overalt, river ut DVD'ene, drar ut av skuffene i stuebordet osv. Nå har vi fått oss skapdører på den ene bokhylla ihvertfall, så da hjelper det litt [:)] Prøver å bite det i meg at det ser bomba ut her konstant hele dagen, nytter ikke å rydde noe i løpet av dagen. Men med en gang hun har sovnet et det full opprydding her! 

Full orkan her også, gidder ikke å rydde flere ganger til dagen så venter til han har lagt seg. Så er det i hvertfall ryddig når vi står opp [;)]

haha, ja, det gjør det her også... I går fant han ut hvordan han skulle tømme lekekassen - og den er stor og tung og full av leker. Så lå han mitt i alle lekene og sparka og "kjørte" de rundt omkring. Leker OVERALT [8D]

Registrer Logg inn Min profil Innboks Adressebok Mine abonnement

Mine forum Fotogalleri Medlemsliste Søk Kalendere Tickets Logg ut

Tilbake til forsiden
ORIGINAL: Sorland

Full orkan her også, gidder ikke å rydde flere ganger til dagen så venter til han har lagt seg. Så er det i hvertfall ryddig når vi står opp [;)]

Samme her

Back
Topp