Åhhh! Var på UL i dag!!

Fru_Andersen

Andre møte med forumet
....Og det var så fint!! Alt var bra med den lille inni her, heldigvis! Den lå stille og pent i ca to minutter også fant den ut at dette gadd den ikke, så den sparket litt og sprellet litt, så la den seg med ryggen til. Og sånn ble den liggende. Sta og bestemt før den er født vettu, hihi!! <3 

Vi vil ikke vite kjønnet på babyen vår på forhånd og det virket nesten som jordmor ble forvirret av det, tror ikke det er så mange som ikke vil vite. Jaja! Det vikitgste er at alt er bra! Syns dere vi er litt steinaldermennesker eller?

Og enda deiligere, jeg fikk flyttet terminen nesten en uke frem i tid, så nå er termin 9. og ikke 14. juli! hurra!!

Hurra for knøtte i magen :) Ikke steinalder dere nei. Vet om flere jeg som ikke har villet vite kjønnet :)
Her vil vi selv vite det, pga praktiske årsaker :)

Så gøy :) Vi skal heller ikke vite noe, viste ikke med storebror heller og syntes det var veldig spennende. Virket også ut som jordmor syntes det under fødselen også :)

Så kjekt!
Hos oss sprellet og veivet den lille så mye med armer og bein at det var så vidt legen klarte å ta et fint bilde :o)

Vi ønsker heller ikke å vite kjønn.. Viste ikke med første heller!! Aller viktigste at babyen har det bra og er frisk og rask!!

Så ga det meg faktisk en ekstra grunn til å presse litt ekstra til slutt ;o)

Back
Topp