ÅHHH, trenger en klem!

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Er så sint og skuffet og lei meg etter å ha pratet med mammaen min...emoticon

Er det flere med foreldre som bare tenker på seg selv og aldri på hvordan andre har det???

GAAAAh, trenger bare å få det ut!!.....og gjerne en klem...

Jepp! Har mer eller mindre kuttet ut min mor! Har nesten ingen kontakt med a, og det gjør meg ingenting!

Uff. Ikke noe gøy. Har dessverre en mor som virker som hu skal konkurrere mot meg, "hvem har det verst" konkurranse...

Så her sitter jeg med angst og depresjon og min mor aner ingenting om hvordan jeg har det, fordi jeg nekter å fortelle hu ting. Vet hvordan hu reagerer og alt blir vridd over til at hu har det uansett verst..

Du skal selvfølgelig få en stor klem

Sender deg en klem og veit desverre altfor godt hvordan du har det!

Takk dere selv om jeg selvfølgelig ikke unner noen å ha det sånn så føles det også på en måte godt å vite at noen vet hvordan jeg har det..

Sender en klem til deg. Vet godt hvordan du har det!

Åh, vi er flere!
Når min mor er langt nede så kan det gå ukesvis med prat uten at hun spør hvordan jeg har det. Prøver jeg å fortelle, uoppfordret eller ei, så er hun snar med å vri samtalen over på noe heeeelt annet og da helst seg selv.

Og det værste er at de gangene jeg ønsker å snakke om min far så får jeg det ikke bare til.  Hennes sorg over at han er borte er så altomfattende, intens og stor at for hver lille ting jeg sier så overvelder hun meg med sine følelser i løpet av sekunder.
Det vil si at jeg ikke har noen som helst nær meg som kjente pappa og som jeg kan snakke med om ham. For hva er det lille JEG er lei meg for der og da i forhold til hva hun må takle? (jadda...)

Har en far som er en egosentrert idiot i blandt, så vet hvordan du har det.

*Superstor klem*

Tweak skrev:
Åh, vi er flere!
Når min mor er langt nede så kan det gå ukesvis med prat uten at hun spør hvordan jeg har det. Prøver jeg å fortelle, uoppfordret eller ei, så er hun snar med å vri samtalen over på noe heeeelt annet og da helst seg selv.

Og det værste er at de gangene jeg ønsker å snakke om min far så får jeg det ikke bare til.  Hennes sorg over at han er borte er så altomfattende, intens og stor at for hver lille ting jeg sier så overvelder hun meg med sine følelser i løpet av sekunder.
Det vil si at jeg ikke har noen som helst nær meg som kjente pappa og som jeg kan snakke med om ham. For hva er det lille JEG er lei meg for der og da i forhold til hva hun må takle? (jadda...)

ja kjenner til dette.. er så frustrerende for vet ikke om jeg bare skal bryte, men har liksom ikke hjerte til det heller... det er så vanskelig

Klem! Vet hvordan du har det.
Av og til kan jeg prate både en halv time og tre kvarter i telefonen med mamma før hun spør hvordan jeg har det... Forteller mest om hva som skjer med henne, hvor travelt hun har det og den typen ting...  

Back
Topp