Åhhh:( *klagetråd*

maltesers

Forumet er livet
Litt utafor idag!! Den siste uka har jeg så og si ikke merka noe til graviditeten!! Har jo hele tida merka littegranne, men på ferien så var liksom alt rart!! Var veldig forsiktig med alt jeg spiste og gjorde, så håper ikke det kan ha skjedd noe på turen!!
Vil veldig gjerne på UL, bare for å se at det er noe som lever der inne!!
Kan jeg ringe til legen om bekymringene mine?? Har det noe å si?? Får legen gjort noe nå?? Sendt meg på UL eller lignende?
Skal til legen igjen 15.juli, men syns det føles ut som en evighet til!!![>:][>:][>:]
Blæææh, jeg veit virkelig ikke hva jeg skal gjøre......
Etter å ha tatt en gtest som var svak og en el-test som ikke gjorde utslag gjør ikke det ting noe bedre!!

Ring legen først å se om han/hun vil henvise til UL. Eller du kan ringe til sykehuset du skal føde på.
Om ikke noe av det funker hadde jeg tatt det privat - uutholdelig å gå og være bekymret.

Har du blødd noe da?

Jeg hadde ringt legen først og hørt, ellers hadde jeg nok bestilt en privat UL! [:)] Mye bedre å få vite enn å gå å lure![:)]
Masse lykke til! [:)]

Ikke noe blødning og ikke noe vondt!! Og det er jo bra!
Får se om jeg ringer legen i morgen! Føler liksom jeg ringer for ingenting og! Selv om jeg fikk beskjed om at det bare var å ringe hvis det var noe!

Høres ut som meg selv :P Jeg hadde det også slik i ca. en uke,
alt bare forsvann, noe symt var der men minimalt liksom..
Men nå kjenner jeg at de kommer litt tilbake :)
Tror ikke du skal bekymre deg hvis du ikke har spesielt vondt og ikke har blødd [:D]
men ring legen og si du er skikkelig bekymra og ønsker en tidlig ultralyd slik
at du slipper å gå rundt åg bekymre deg konstant, for det sliter [&:]

Lykke til [:D] Alt går sikkert baare bra :)

Tusen takk for svar[:)] Avventer litt og ser hva som skjer. Føler liksom jeg klager så innmari, og har ikke lyst til å framstå som helt teit heller[8D][8D]

Husk at du aldri er teit når det gjelder helse og svangerskap[:)]

Ring heller en gang for mye enn en for lite - er nok godt for din sjelefred å få en UL slik at du kan se at alt er bare bra med lille spiren din[:)]

Ja! Hadde vært veldig deilig!!

ORIGINAL: Sienna3

Jeg hadde ringt legen først og hørt, ellers hadde jeg nok bestilt en privat UL! [:)] Mye bedre å få vite enn å gå å lure![:)]

Samme her!!! Ikke vits å bekymre sg om alt e i skjønneste orden [;)]
Å tidlig UL e veldig koselle (om alt e i orden da..) Lykke te!!!!

<3 tusen takk!
Veit ikke hvor jeg må for å ta det privat.... om jeg må til oslo?? (nesten 1.5 times kjøretur)
Veit det er en lege som driver privat her, men han har det vært så mange klager på at han ikke får lov til å jobbe lenger.... så veit ikke om kontoret hans i det hele tatt har folk!

Enda mer grunn for at du bør få en henvisning til sykehuset [:)] Stå på ditt!!! Trenge ikkje gå rundt å vær bekymra vettu[;)]

ORIGINAL: Sienna3

Du får nok ikke noe henvisning fra legen, for det er super strengt, men jeg ville ringt i morgen tidlig og bestilt privat, for da får du nok ul i morgen eller dagen etter[:)]. En eventuel henvisning kan ta opptil 2 uker, så det blir jo lenge og vente

Alt er nok i skjønneste orden skal du se[:)]

Jeg hadde ringt legen i morgen og prøvd og fått en henvisning. Forklar situasjonen og si at du er veldig bekymret. Det er ikke alle leger som er strenge på det. Jeg spurte min lege og fikk det uten at hun måtte ha forklaring på hvorfor jeg ville ha det. Hvis du ikke får henvisning bestiller du privat ultralyd. Det er bedre å få ro i sjelen og se at den lille har det bra enn at du skal gå i flere uker i uvisshet og være redd for den lille i magen[:)] Lykke til og oppdater oss[:)]

sender over mega trøsteklem, i håp om at du snart får se lille gullet i magen, hvor hjertet slår akkuratt som det skal. Utrolig vanskelig situasjon å være i, synes absolutt du skal kontakte lege jeg, alle leger er ikke like, jeg trengte ikke en gang henvisning på sykehuset jeg, fikk time fordi jeg ringte og forklarte situasjonen på kvinneklinikken

Tusen takk søte søte jenter! Ringer i morgen jeg!

Back
Topp