Åhhh *!!""@...f*)(/%##%YG *legging*

*BekkUlf*

Forumet er livet
Etter at Benjamin kom så har Celine blitt skikkelig vrang på leggingen[&o]
Hun nekter å legge seg og vi stresser med å få hun i seng ifra 19.30-ja så lenge hun er våken.
Akkurat nå står hun i stuedøren og hyler "Nine vil ikke lalle"[8D]
Sier hele tiden at vi må bli strengere med henne,men hva er strengere da? lukke døren til rommet? da risikerer vi jo at hun blir redd for rommet sitt. Nei uff,kom med leggetips damer[:)]

Vet såå godt hvordan du har det[>:]

Vi hadde det sånn hvertfall en måneds tid med Milla... holdt på å bli gal..
For den ene vekker den andre osv...
Vi endte med og kjøre "hardt mot hardt"...Eller jeg da, for pappaen syns det var helt ok å synge hundre nattasanger, kose og bysse henne i søvn! [:-] MEN, mor var ikke enig..
Og siden jeg er stort sett alene med de, så går det rett og slett ikke!
...kan ikke dele meg i 3[&:]

Så, jeg tok opp kampen... og sambo måtte bare følge mine "regler" hehe..
Milla fikk skrike seg i søvn tre fire ganger... mens lille Noah måtte sove i vogna si nede i gangen i fred og ro.. (nor han fortsatt gjør)[8D]
Gikk inn til henne men noen minutters mellomrom... la henne bestemt ned, snakket rolig, og gikk ut igjen.. lot døra stå bittelitt oppe..
Plustelig etter få dager, tok det under en time, så en halvtime osv..

Nå er det null problem, legger seg fint[:)]
Jeg var så godt i gang, at jeg tok like godt opp kampen med smokk på dagen også[:-]
To dager med hyl og furting, og så var det ok også[;)]

Gjelder og vise hvem som er sjefen!

ja vi måtte lukke døra på rommet da han bytta til vokseseng. men nå sover han i reisesenga hehe

ORIGINAL: fjerdemam

Når legger du bayen da, kansje dere skal ta kvelds stellet på babyen i 6 tida og late som han legger seg, uretferdig att hun må legge seg så får benjamin mamma og pappa hlt for seg selv og ligge der å kose uten henne tenker gjerne hun[;)]
dere får ta time out i gangen, om hun ikke legger seg får hun stå litt i gangen å kjede seg, eller en annen kjedelig plass.

Har prøvd det,men Benjamin er glad i mamma sin pupp om kveldene,så da blir jeg løpende frem og tilbake[8D]

I natt sov hun bra[:D] Måtte bare bære hun inn i seng tre ganger hehe.

Back
Topp