ÅHhh, alt er så dritt idag!!!*men alt blir bra med en super sambo!*

maltesers

Forumet er livet
griner for ingenting! Griner fordi jeg griner!! Alt er gæli!
Sur på gubben fordi han kjøpte vannmelon på butikken!
Sur på kommunen fordi de er så jævli teite!!!
Sur på alt og alle!!![:@][:@][:@]
JADA JEG ELSKER HORMONER!!!

Du er ikke alene om det!! Griner for alt jeg! Men bare kom hit med vannmelonen du, jeg spiser bare vannmelon for tiden![8D]

jeg har satt min elsk på nektariner! og nå er vi tomme!!! godt vi skal på butikken etterpå[8D]

blir grillings hos svigers etterpå, så det håper jeg og[8D]

Dakar vennen. Vet hvordan du har det!
Leste i sta i avisa om en lokal gutt. Var en positiv ting. Men jeg begynte bare å gråte fordi jeg ble så stolt. Har aldri møtt denne gutten en gang=P

ORIGINAL: Bitteliten89

Ja det er ikke lett. Får håpe alt blir bra da, da[:)]

Hihi... sint på mannen for han kjøpte vannmelon i butikken?[:D] Sorry at jeg ler[8D][:D] Men ja, håper det ble en koselig kveld med grilling og at du er i bedre humør nå[:)]

Så godt med herlige svigerforeldre og grillmat!![;)]
Kvelden blei totalt forvandlet!! Nå er humøret på topp[;)][;)]
Og sambo har tatt godt vare på meg ikveld for jeg gråt foran han uten grunn! Han mener at jeg ikke kan gråte uten grunn, men jeg sa jeg kunne siden jeg er gravid[;)][8D]

Haha, prøverpånummer3, jeg ler av det nå jeg også[8D]

ORIGINAL: maltesers

Så godt med herlige svigerforeldre og grillmat!![;)]
Kvelden blei totalt forvandlet!! Nå er humøret på topp[;)][;)]
Og sambo har tatt godt vare på meg ikveld for jeg gråt foran han uten grunn! Han mener at jeg ikke kan gråte uten grunn, men jeg sa jeg kunne siden jeg er gravid[;)][8D]

Haha, prøverpånummer3, jeg ler av det nå jeg også[8D]

Hehe... det er godt at dagen endte bra alikevel[:)] Det var ikke meningen og le for det var jo alvorlig for deg[8D] Men jeg kjenner bare igjen det og ha hormoner og i mitt første svangerskap var jeg et monster for å si det mildt[8D][:D] Da var jeg hissig for alt og jeg tålte jammen meg ikke mye[:D]

Haha, jeg blir ikke fornærma jeg[8D][8D]
Første dagen jeg har hatt det sånn! Rett og slett uvant[8D]

hihi, hormonene er herlige ikke sant ? [;)] Bare godt at det svinger like fort opp, som det gikk ned. Godt dagen endte så positivt [:D]

Hihi, jaaaa! <3

Back
Topp