Åhhh allergi....

*p!nk smile*

Forumet er livet
Er dautrøtt (kunne sovet døgnet rundt)
Vondt i hodet
Tett i nesen
Nyser

Blir sprø...hvilke allergi tabletter tar du?? Jeg må seriøst kjøpe meg noen[:D] Sambo snakka om at en på jobben hans hadde fått allergitab på blå resept?? Stemmer dette? [8|]

tror det går ann ja .....

Er allergisk selv , imot pollen... og jeg driver å tar Zyrtec... hjalp meg veldig mye ifjor !!

RIng legen du og få tatt en blodprøve, om de kan påvise allergi på denne er du berettiget til allergimedisin på blå resept. Ellers kan fu også få på hvit og det er langt billigere enn å kjøpe reseptfritt.

Jeg har prøvd alle tabeletter i boken for min pollen. Synes alle funker dårlig. På meg da vel og merke. Jeg får hvert år Kenacort-sprøyte i setemuskelen. For meg har det vært redningen de siste årene. I fjor da jeg ikke kunne ta den pga graviditet var den værste sommeren jeg noen gang kan huske [:)]

ORIGINAL: Inmari

RIng legen du og få tatt en blodprøve, om de kan påvise allergi på denne er du berettiget til allergimedisin på blå resept. Ellers kan fu også få på hvit og det er langt billigere enn å kjøpe reseptfritt.

Jeg har bjørkepollen allergi og sambo har alle slags allergier + astma men han får ikke noe blå resept av legen på tabletter,øyedråper og nesespray....RART[8|]

Må vi kjøpe på hvit så må vi ute med rundt 800kr mnd i allergimed[:'(]

[hr]Jeg har allergi mot husmidd så for meg er sommeren best siden vi da er mye ute, men jeg går alltid (ikke under graviditet) på loratadin som jeg får på blåresept. Har funnet ut at den er den eneste jeg ikke blir trett av.

ORIGINAL: mzTomdur

[hr]Jeg har allergi mot husmidd så for meg er sommeren best siden vi da er mye ute, men jeg går alltid (ikke under graviditet) på loratadin som jeg får på blåresept. Har funnet ut at den er den eneste jeg ikke blir trett av.

Ok..det jeg vet jeg har allergi mot er : bjørk,husmidd,støv...sambo har hele remsen,hehe...men snakka med legen...fikk det på blå resept om man brukte det over 3 mnd sammenhengende[:)]

Back
Topp