Åhh!

Lille Mille

Gift med forumet
Nå kommer alt til å forskyve seg!! Må sikkert vente til august syklusen! Jeg er mildt sagt forbanna, frustrert og lei meg!! [:@][8|][:(]
Ringte til Porsgrunn, de ba meg bare om å ta ting som det kommer og ringe de dagen før de stenger 26 juni..

Ok, jeg er på syklusdag 28 - venter mens om 2 dager, kommer den? NEI!
Hvorfor ikke? Fordi jeg hadde EL slim i går og tok en EL test som ble postitiv før jeg var ferdig med å tisse på den!!

Så da går det enda 14 dager før mensen kommer [:'(] og denne syklusen blir minst på 42 dager!!
La oss si at den er her rundt den 1 juli. Da må hele den syklusen der gå og jeg må vente på ny mens som jeg ikke aner når kommer! [:@] I beste fall så er den på 30 dager og jeg får mensen 1 august igjen, og får så begynne på spray 20 august sånn ca... (mye senere enn planlagt [:(]) I verste fall så er den minst like lang som denne syklusen vil bli, 42 dager ++. Da er vi plutselig i september før jeg får starte på sprayen [:(]

Åhhhhh! Jeg hater dette her! [:@]

Tenkte egentlig å spørre fastlegen om å gi meg sånne tabletter som setter igang en mensblødning.. men det er kanskje ikke så lurt? Hva er det de heter igjen??
Da kunne jeg tatt de sånn at jeg hadde begynt å blø til planlagt tid i juli liksom! Da hadde alt kunnet gå som planlagt, men neida... her er det om å gjøre å skape et sant H¤##¤##!!

WRÆÆÆÆÆL!

Æsj asså[:'(]så typisk...
Nå får du komme TR
De tablettene du tenker på heter primolut[:)]
Sender deg mange gode klemmer lille mille

ORIGINAL: ~~Laila~~

Nå får du komme TR

Understreker denne jeg[;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Nå kommer alt til å forskyve seg!! Må sikkert vente til august syklusen! Jeg er mildt sagt forbanna, frustrert og lei meg!! [:@][8|][:(]
Ringte til Porsgrunn, de ba meg bare om å ta ting som det kommer og ringe de dagen før de stenger 26 juni..

Ok, jeg er på syklusdag 28 - venter mens om 2 dager, kommer den? NEI!
Hvorfor ikke? Fordi jeg hadde EL slim i går og tok en EL test som ble postitiv før jeg var ferdig med å tisse på den!!

Så da går det enda 14 dager før mensen kommer [:'(] og denne syklusen blir minst på 42 dager!!
La oss si at den er her rundt den 1 juli. Da må hele den syklusen der gå og jeg må vente på ny mens som jeg ikke aner når kommer! [:@] I beste fall så er den på 30 dager og jeg får mensen 1 august igjen, og får så begynne på spray 20 august sånn ca... (mye senere enn planlagt [:(]) I verste fall så er den minst like lang som denne syklusen vil bli, 42 dager ++. Da er vi plutselig i september før jeg får starte på sprayen [:(]

Åhhhhh! Jeg hater dette her! [:@]

Tenkte egentlig å spørre fastlegen om å gi meg sånne tabletter som setter igang en mensblødning.. men det er kanskje ikke så lurt? Hva er det de heter igjen??
Da kunne jeg tatt de sånn at jeg hadde begynt å blø til planlagt tid i juli liksom! Da hadde alt kunnet gå som planlagt, men neida... her er det om å gjøre å skape et sant H¤##¤##!!

WRÆÆÆÆÆL!

Jeg tar foresten metformin som har gitt meg regelmessig mens siden jeg startet med dem[:D]

Takk jenter.. Vi får se hva som skjer. Tviler på at legen vil gi meg sånne tabletter uansett.. ting får gå i sitt eget tempo får jeg sikkert som svar [:(]

Det var som pokker [:@] Håper det løser seg med syklusen snart, kan ikke vært greit og ha så lange sykluser som i tillegg tuller med deg [:'(] Masse lykke til

Seriøst, skjer dette med deg og???? Jeg skulle hatt tr på søndag, fortsatt ikke kommet. Begynner å bli rimelig sur og stressa her selv.........

Kan vræææææææææææle med deg[:@][:@][:@]

fy søren så dumt[&:]jeg fikk primolut av klinikken, men jeg gikk på p-pillen 1 mnd så begynte jeg på primolut men det var bare på det 1 forsøke jeg gjorde det.ring og hør med klinikken[;)]kjempe masse lykke til[;)]

ORIGINAL: ~~Laila~~

Nå får du komme TR

Signerer Laila her, dumme dumme tr...[:@][:@] og dumme syklus!!! Spør legen om primolut du, kan ikke skade!
Bare si du skal forskyve mensen for du skal ut på reis, har gjort det sjøl[8D] Gjorde det i fjor mai, slik at når M kom heim fra arbeid så hadde me en sjans på å treffe el allikevel[;)] (gikk på pergo da)

Huff da snakk om uflaks, men det er vel typisk at slike ting hende når vi aller minst vil det[:@]

ORIGINAL: twinanne

Huff da snakk om uflaks, men det er vel typisk at slike ting hende når vi aller minst vil det[:@]

signere twinanne på denne jeg måtte vente 50 dager på å kunne ta hsg undersøkelse, fordi da jeg ringte inn og bestilte time, var det for seint.

FY!!! Slemme tanta! Må se å få kommet seg fram så du kan komme i gang med forsøk snart!! Skal krysse fingrene for at det ikke blir så altfor forskyvet vennen...

Neeeeeiiii, så kjipt da[:(]
Dette var jo ikke en del av planen! Men, jeg tror faktisk jeg ville hørt med legen om å få sånne tabletter for mensen... Legen trenger jo ikke vite hvorfor, er jo ikke så unormalt i disse ferietider og forskyve mensen litt[;)]

Men du... Du har ikke tatt en g-test? Skal jo ikke gi noe falske forhåpninger, men...

ORIGINAL: tullemor79

FY!!! Slemme tanta! Må se å få kommet seg fram så du kan komme i gang med forsøk snart!! Skal krysse fingrene for at det ikke blir så altfor forskyvet vennen...

Signerer.

Skal ikke være noe problem å få resept på primolut. Jeg får det fordi syklusen min er ustabil. Skal begynne på primolut 3 august, og da vet jeg sånn ca akkurat når det blir forsøk! [:)] Bare ring å spør!

årh, så kjipt! :(

Jeg går på p-piller nå mens jeg venter på at vi skal ha forsøk i august/september, for å vite når jeg har mens og slikt.. Hausken ville at jeg skulle det siden jeg har litt lang og av og til ustabil syklus..

Back
Topp