Åhh.., typisk..

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Hadde just tenkt meg ned på butikken, ble så himla sulten og er dårlig med mat i hus...
Finner fram bilnøkkelen, på med skoa og jakken, går ut.., og der er det jo ingen bil!! [&:]

Etter noen sekunder kom jeg på at jeg lot den stå nede i sentrum i går, ettersom vinteren kommer nå..
Var litt slaps da jeg brukte bilen da, og mens jeg var inne en plass begynte det seff å snø masse...
Fant ut at det var greiest å la bilen stå der nede, ettersom den er skodd med de breie sommerdekkene..[8|]

Jævla irriterende nå da..[>:]

ORIGINAL: Mamsemumsen

Haha! Passe kjipt. Du har omtrent like god hukommelse som jeg. På tirsdag var jenta mi hjemme fra barnehagen og da det var på tide med duppen kledde jeg på henne ullklær, skjerf og lue, klar for å legge henne i vogna som sto på trappa. Åpnet døra og skulle til å løfte ungen oppi, men.... ingen vogn? Vogna står alltid i barnehagen på ukedagene og jeg hadde ikke tenkt på å ta den med hjem dagen før [;)] (Hadde heldigvis bil da, så vi kjørte og hentet den! hihi)

Hukommelsen er jo det første som svikter [:D]
Jeg trodde først det var noen som hadde stjålet bilen, helt seriøst [8D]
Spesielt siden den ikke låses når den står rett uttafor, og så er det en litt skjelden og spesiell bil med litt motor i.. Sikkert fristende å stjele [8D]

Back
Topp