Åhh! Stellebord!! Til MEG!!!

Stjernebebis

Betatt av forumet
Flere som med dyr som tror alt kretser rundt seg!?!

Har ikke før skrudd sammen stellebordet før ene katta tar plass og begynner å stelle seg .....
Sånn er det forøvrig konstant, de legger seg borti absolutt alt jeg driver med. Blir veldig spennende å se hvordan de reagerer når bebis kommer
ImageUploadedByBV Forum1372270965.003382.jpg

❤ Venter en gutt 5. juli ❤

Har ei lita tispe som klatrer opp i tralla når den er tilgjengelig. .....

♥ Termin 10 juli ♥

Åhhhh....jeg som har såååå lyst på en katt... får ikke mindre lyst på en når dere legger ut så sjarmerende bilder... (ja, sjarmerende i mine øyne..)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Sniker fra April. ....her må døra til badet være lukket...Pus finner seg fort til rette:-).. og legger seg gjerne i vogna også...:rolleyes:

Vedlegg

• 1372281625260.jpg
    1372281625260.jpg
    77,5 KB · Visninger: 81
Litt av noen opportunister!!
Det er en grunn til at senga til bebis ikke er redd opp, men er full av stelleting foreløbig! Har ikke lyst til å måtte kjefte og jage før jeg må (for de kommer helt garantert til å legge sin elsk på den soveplassen!!

Ikke misforstå Frøken Fryd, plages ikke av at kattene er så interagerende, elsker det :-D det ER veldig sjarmerende!
(Bortsett fra f eks når jeg skal fjerne pels fra klærne, og kattene skal leke med klesrullen - da kan jeg like gjerne la være, er like full av pels etterpå.. Hahaha!)

Snuppa mi er litt redd alt det nye utstyret, men blir spennende å se hvordan hun takler at noen andre enn henne får oppmerksomhet. Hun elsker å ligge i fanget, men har forstått at det nå er en kul i veien, så legger seg på bena. ImageUploadedByBV Forum1372323070.851452.jpg

Termin 30 juli

Litt av noen opportunister!!
Det er en grunn til at senga til bebis ikke er redd opp, men er full av stelleting foreløbig! Har ikke lyst til å måtte kjefte og jage før jeg må (for de kommer helt garantert til å legge sin elsk på den soveplassen!!

Ikke misforstå Frøken Fryd, plages ikke av at kattene er så interagerende, elsker det :-D det ER veldig sjarmerende!
(Bortsett fra f eks når jeg skal fjerne pels fra klærne, og kattene skal leke med klesrullen - da kan jeg like gjerne la være, er like full av pels etterpå.. Hahaha!)

Jeg jager han vekk nå, for leste et sted at for at katten skal akseptere det nye familiemedlemmet enklest mulig bør ikke alle forbudene kobles til at babyen kommer i hus.

Derfor står krybben i stua, men han får ikke lov å ligge der.

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Katta våres skal utforske og prøve alle baby tingene :p så alt står i stua ;) da ksn det prøves også kan jeg vaske etterpå :p

Godt å se det ikke bare er våres pus :) vogn,bilstol,seng og bebynest er prøvd her :p

Back
Topp