Åhh så lite motivert

Æsj, så kjedelig.
Sist ble jeg sykemeldt to uker før eksamen... Fikk ikke tatt eksamen, var så kvalm at jeg knapt kunne sitte. Så det var et bortkastet halvår med lesing, studielån, skoleavgift (sonans) og eksamensavgifter!
 
Off, så fælt med eksamener i denne tilstanden. Tankene er jo ett helt annet sted. Kjenner jeg sliter litt på jobb siden formen ikke akkurat er på topp, men da kan jeg iallefall bare sitte å jobbe for meg selv, ikke måtte lære meg nye ting. Sist  skiftet jeg jobb på denne tiden. Var helt jævlig å ¨måtte sitte å lære masse nytt når jeg egentlig mest tenkte på raskeste vei til doen for å spy. Hjalp ikke at hun røykte og drakk kaffi heller med min nye luktessans:P Lykke til:)
 
Det var planlagt så jeg har heldigvis forberedt meg godt, men er jo likevel en del som må leses nå. Ser frem til neste uke er ferdig. Har 2 store skriftlige eksamener. Onsdag og fredag.

Jeg hadde sommerferie sist i denne fasen. Burde kanskje tenkt over det før jeg tenkte det gikk fint å gå igjennom det igjen under eksamen og med en på 2 :P
 
Back
Topp