Åhh nei

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Skulle legge meg også finner jeg hamsteren helt slapp i buret sitt og litt kald[&o]
Trodde først han var død,men han beveger seg også har han øynene igjen og henger med hodet..Skjelver innimellom også..Stakars får helt vondt av han[:(]  Han dør nok snart..uff..Varmer han i flis luen til adrian,så han er ikke så kald lenger da..

Uff den var død da jeg stod opp idag[&o] Stakars liten..

Uffa meg..
Det var en dårlig avslutning på dagen!

ORIGINAL: hissigproppen

Uffa meg..
Det var en dårlig avslutning på dagen!

Mhm..Vet ikke hva som gjør det..Men vist den lever imorgen tar jeg den med til dyrelegen.

Det hørtes lurt ut!

Masse lykke til!

Den døde stakar[&o]

Nei kjøpte den for ca en mnd siden. Men de sa ikke hvor gammel den var i butikken da..

oi kondolerer så trist da [:(]
veldig rart at den døde etter bare en måned da... de selger jo ikke pensjonerte hamstere i butikken [8|] ville gått og klagd hvis jeg var deg. stakars lille hamster. og deg da. har selv hamster som er gammel mann...

Dersom hamstere ikke har helt optimale forhold kan de faktisk gå i en dvalelignende tilstand. Som regel dør de da. Hamsteren din kan jo ha vært både gammel og syk uten at det viste noe på den. Hamstere kan leve opptil 3 år, men de må få tilført et vitamin de ikke får i seg i den vanlige maten. Husker ikke hvilket vitamin det er, men det fås kjøpt på dyrebutikker.

Jeg har hatt mange hamstere i årenes løp:
O`Willy, han kom når jeg ropte på han, døde av alderdom
Augustin Valentin, gikk bort i dvalen
Marve, gretten kar, fikk slag og måtte avlives
Lille Bill, døde av alderdom
berta, som var så liten at hun ikke hadde stor bokstav i navnet sitt, fikk slag og døde noen timer etter det

Synes de er noen vakre små vesener[;)].

Ja har ahtt hamstere før og de ahr levd i hvertfall 1-2 år..Var så trist og se han hadde vondt stakar.
Han har faktisk lagt mye i huset sitt og ikke vært så mye våken om natten,så kan jo hende han hadde gått i dvale..

Ja jeg vet ikke..De tåler jo ikke så mye og vet ikke om det hjelper og gå tilbake til butikken..Men kan jo nevne det for de. Har lagt han i en eske nå sammen med bomullet han sover i og lagt den i bosset.
Dumt og måtte legge den i bosset,men den ligger jo fint i esken sin[&o]

Back
Topp