Åhh herregud...ang efedrin hostesaft

*p!nk smile*

Forumet er livet
Snuppa fikk det idag hos legen...legen sa om hun danset på bordet så var det en bivirkning..haha ja sant tenkte jeg[8|][:D] Hun sovnet som vanlig kl 18.45 men så våknet hun 22.30 helt hyper[8|]Hvor lenge varer dette???[:)]

Opp

Da Enok TObias fikk det for 2 uker siden, hadde han 2 netter på rad der han var hyper og ikke ville sove. Men i hvertfall hjalp det på hosten og han fikk opp slimet. Så man må jo velge da..

God bedring til snuppa di! Håper ho sovner fort!

Snuppa her sov som en stein gjennom hele natta hun..ble langt ifra hyper av den,selv om det er en kjent bivirkning[8D]

Lykke til[8D]

ORIGINAL: AB

Da Enok TObias fikk det for 2 uker siden, hadde han 2 netter på rad der han var hyper og ikke ville sove. Men i hvertfall hjalp det på hosten og han fikk opp slimet. Så man må jo velge da..

God bedring til snuppa di! Håper ho sovner fort!

Var han våken hele natten da?

ORIGINAL: Kranglefanten

Snuppa her sov som en stein gjennom hele natta hun..ble langt ifra hyper av den,selv om det er en kjent bivirkning[8D]

Lykke til[8D]

Jo takk[:D]

Skulle gjerne sagt noe annet for å gi deg håp, men ja, han var våken hele natta. Helt til i syv tida på morgenen. Han grein i ett sett og..og skalv.. var nesten litt ekkelt.

Skulle gjerne sagt noe annet for å gi deg håp, men ja, han var våken hele natta. Helt til i syv tida på morgenen. Han grein i ett sett og..og skalv.. var nesten litt ekkelt.

Jippi,hehe....nå sitter hun på gulvet å gliser å hamrer på en gitar,haha må nesten le litt...for et syn[:D]

De første dagene sovnet hun til normal tid.. men dag 3 og utover så hylskrek hun.. tror hun fikk hjertebank av den hostesaften.. Jeg skal i alle fall ikke gi henne den hostesaften mere...

huff.. hehe.. sikkert fortvilende for en mamma som helst vil sove.. Enok her, har visst heller ikke tenkt å sove på ei stund.

Håper Snuppa di snart "lander" , ¨så dere begge får dere litt søvn..

ORIGINAL: Auliana

Legen skrev det ut til vår sønn for 14 dager siden...siden han har RS virus. Ga han 3 ml og ungen ble steindopa....og skreik i timesvis.....turte ikke å gi mer.

Heldigvis er hun super happy...håper hun blir trøtt snart *lovåhåpe*

huff.. hehe.. sikkert fortvilende for en mamma som helst vil sove.. Enok her, har visst heller ikke tenkt å sove på ei stund.

Håper Snuppa di snart "lander" , ¨så dere begge får dere litt søvn..

Hehe ser dårlig ut[:D]

Vi gir ikke hostesaft - av den grunnen...

ORIGINAL: Fru Riskorn

Vi gir ikke hostesaft - av den grunnen...

Av hvilken grunn? At de blir hyper? Gir du ingenting? Er ikke Bisovinol bra heller?

Bare får å være vrang og fordi jeg kjeder meg[8D] neida[;)] men efedrin er vel strengt tatt ikke en hostesaft. Den gjør vel slik at bronkiene åpner seg og virker slimhinneavsvellende. Mulig det stanser hosten hos noen. Det gjorde den ikke her, men hvertfall åpnet det luftveiene, så han fikk opp slimet.

ORIGINAL: *p!nk smile*

Legen skrev det ut til vår sønn for 14 dager siden...siden han har RS virus. Ga han 3 ml og ungen ble steindopa....og skreik i timesvis.....turte ikke å gi mer.

Heldigvis er hun super happy...håper hun blir trøtt snart *lovåhåpe*

[:D] Du får ta deg en klunk du også, så klarer du å holde deg våken med henne....hehe![;)]

Hehe frem med vodkaen[8D]

min var helt som før han..sov natten igjennom...og ikke noe spes hyper

ORIGINAL: kkaasa

min var helt som før han..sov natten igjennom...og ikke noe spes hyper

Jeg valgte å gi efedrin på dagtid og en dose solvipect på kveldstid for å unngå det der...
Ja, jeg pratet med både lege og apotek om det.

ORIGINAL: Kranglefanten

Lykke til[8D]

Back
Topp