Åhh frustrerende å leve uvitende..

hønselovisa!

Forelsket i forumet
Har ikke kommet noe mere brun utflod( heldigvis) men jeg går jo på tå hev å venter hele tiden!! Skal ringe lege mandag å få målt hcg, hvor lang tid tar d å få svar? Må vel ta en etter ro dager og? Håper jeg kan få en tidlig ul så jeg kan roe meg litt.. Føler jo selv at alle symp har blitt borte, ikke så ømme pupper lenger hel.. Gahhhh hadde glemt hvor stressende den første tiden er!

Krysser fingrene for at det går din vei :) jeg har aldri målt hcg, men håper du får gjort det på mandag.

Normalt sett skal man få svar igjen dagen etterpå. Og så er det lurt å ta en ny to dager etterpå. Håper det ordner seg for deg :)

Jeg krysser fingre, dette skal gå bra! :)

Sent from my HTC One X using BV Forum

att det har stoppet opp er ett veldig bra tegn:-) og ang symptomene, så att de er borte kan godt være psykisk. att du på en måte lurer kroppen til å tro det du frykter..?

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Så fint at det har gitt seg! :)
Forstår så utrolig godt at det er frustrerende. Føler det samme selv. Dra til legen og så måler de hcg med ett par dagers mellomrom så de ser om det stiger. Og siden du har mistet tidligere er det ikke umulig at du blir henvist til tidlig ul. Jeg er heldig som skal på onsdag, syns det er grusomt å lure på om alt er bra eller ikke. Så forstår deg utrolig godt. Stor klem til deg <3

Uff jeg håper sånn at det går bra med alle spirene her inne <3

Håper den holder seg der inne :) Vil jo sterkt tro at de ville ha blødd mye mer og lengre om det var en sa.
Hos meg begynte det med litt brunt første dagen, å dagen etter kom det blod og klumper. Mer som en kraftig mensen. Så jeg tror nok det er liv der inne :)
Jeg bor på en øy laaaangt ut i havet, så her tar det 3 dager å få svar på hcg!!

Back
Topp