Åhh...Blir så frustrert!!!!!!!

Memme

Glad i forumet
Nå blør jeg igjen....Dette er fjerde gangen!Det kommer litt ferskt blod, helt flytende så gir det seg etter ett par timer.Skal jeg holde på sånn i tide og utide kommer jeg til å bli GAL i løpet av kort tid. Var på UL den 22.desember og alt var bra da, men jeg blir jo like redd igjen jeg da.....[:'(][:o]
Jeg gjør jo ikke noe spes som skulle tilsi at jeg skal blø heller....Plutselig så bare er det der.....[:(]
Har vært sykemld i 14 dager nå i tilegg, så jeg har jo tatt det helt piano!
Måtte bare få ut litt jeg.....[:@]

Uff! Stakkars deg. Håper det går bra.[:-]

Huff, så trist! Skjønner godt at du blir like redd igjen.. Håper det går bra. Hold deg i ro og legg deg ned, reis deg kun opp når du skal på toalettet. Kanskje ikke så lett.. men det er faktisk det legene sier en skal gjøre..

Sist svangerskap bødde jeg 7 ganger fra uke 9 til 19 og fikk ultralyd vær gang for å se at alt var bra.
Den en gangen fossa det blod ut masse i sengen, gulve og når jeg kom på sykehust rant det mellom bena for svært nattbind var fult. Jeg hadde ringt og fått en time for din egendel.
Er ikke gøy å gå sånn [&o] Vet hvordan det er.
Masse lykke til [;)]

Hei...

I det første svangerskapet mitt hadde jeg også sånne blødninger nå og da og jeg tror at det ga seg når jeg var en 13-14 uker på vei, men ingen kunne gi meg noen ordentlig svar på hva det kom av.
Dette går nok bra skal du se,men kontakt legen heller en gang for mye hvis du føler deg veldig usikker.

Lykke til videre.

Huff!

Så dumt at du får disse blødningene! Skjønner at du blir redd. Mest sannsynlig er vel alt i orden, i og med at det har vært bra til nå. Men det er kanskje best å sjekke allikevel sånn at du slipper å bekymre deg for mye?

Sender deg en stor trøsteklem,

M

Takk for svar jenter!!!Det er godt å få snakket litt ut en gang i blandt![;)]

Huff da, det hørtes ikke noe særlig ut..

Lykke til iallefall! Håper det gir seg!

Skjønner at du blir engstelig, ikke noe gøy det der.
Ønsker deg masse lykke til, håper det går bra[:)]

Jeg har gått sykemeldt siden uke 14 pga gjevnlige blødninger og det har ikke gitt seg. Nå kommer det kun om jeg er i mye bevegelser eller presser kroppen litt. Sånn er det bare med noen fikk jeg beskjed om.

Lykke til[;)]

Høres lite artig ut[:'(] Jeg hadde blødning i uke 13 av dette svnagerskapet med friskt blod, men det viste seg at det var et blodkar på morkaken som hadde sprukket fordi den lå litt langt ned så tidlig[;)] Kanskje det er tilfelle hos deg også??? Spør legen din! Vi fkk beskjed om å unngå sameleie i mange uker pga det også[:'(] Dyttingen fra penis kan forårsake at de små karene sprekker og det var det som skjedde hos meg. Alt er heldigvis bra nå som du ser[:D] Lykke til. Skal krysse fingrene for deg så lenge[;)]

Back
Topp