Ja etter mye om og men, var det virkelig deilig.
Var noe heeelt annet enn hva jeg hadde trodd. Vi har vært fast bestemte lenge før vi prøvde å bli gravide på at vi skulle ha Nathalie eller Benedicte. Så skled vi bort fra Benedicte og det stod mellom Nathalie og Olivia. Så syntes vi plutselig Nathalie var litt tungvint og rart likevel - og var innom Ida eller Sofie/Sofia.. Ida ble litt kort synes jeg, og Sofie/Sofia er på navntoppen så det måtte vi også stryke. Så plutselig kom mannen opp med Adele - og jeg var helt med. Så da var vi plutselig sikre begge to.
Igår da jeg stod og strøk de lilla gardinene, og hadde bestilt alt dette rosa (i tillegg til pledd som er in the making, svigermor strikker som besatt og vi har handlet mye annet rosa og) slo det meg at herregud, tenk om vi hadde vært en av de uheldige hvor de faktisk tok feil - og det kommer en gutt! DA er det mye penger i dass da. Hoohoooo. Fikk helt angst av å tenke på det. Men man skulle jo tro de var sikre når to ulike jordmødre mente det ikke fantes minste tvil - og på OUL sendte hun oss til og med nærbilde av det hun mente var kjønnslepper, med hjem i handa, siden ejg er en evig tviler..