Åherregud - har såå lyst på, men dyrt!

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
Mottok pleddet og vognleken i posten idag! Kjeeeempemykt og fint!!! :)
Men NÅ må ikke fler ting komme på tilbud altså så jeg "må" kjøpe det fortløpende..

Bortsett fra klær mangler vi nå kun:
- babynest
- babybjørn vippestol
- newbornsete til tripptrappen
- ergobaby 360 m/spedbarnsinnlegg

ellers har vi ALT av tisselaken, stellematter, sengetøy, vognpose, seng(er), madrasser, pledd og tepper, gardiner, vogn, brystpumpe, bilsete, innredet barnerommet med møbler :p SYKT mye som må handles inn når man ikke har søsken, bekjente med barn og ikke barn fra før :eek:

Babynestet skal jeg kjøpe selv straks LilleVerden kommer med sin nye kolleksjon i oktober. Så håpet jeg å ønske meg de tre siste tingene på listen til jul. Og klær tenkte jeg å ta litt "her og der". Så forhåpentligvis etter babynestet er vi ferdig med store utgiftsposter hva barnet angår før februar og lille skjønningen faktisk kommer til verden og lever litt. :)

Ja etter mye om og men, var det virkelig deilig. :)
Var noe heeelt annet enn hva jeg hadde trodd. Vi har vært fast bestemte lenge før vi prøvde å bli gravide på at vi skulle ha Nathalie eller Benedicte. Så skled vi bort fra Benedicte og det stod mellom Nathalie og Olivia. Så syntes vi plutselig Nathalie var litt tungvint og rart likevel - og var innom Ida eller Sofie/Sofia.. Ida ble litt kort synes jeg, og Sofie/Sofia er på navntoppen så det måtte vi også stryke. Så plutselig kom mannen opp med Adele - og jeg var helt med. Så da var vi plutselig sikre begge to.

Igår da jeg stod og strøk de lilla gardinene, og hadde bestilt alt dette rosa (i tillegg til pledd som er in the making, svigermor strikker som besatt og vi har handlet mye annet rosa og) slo det meg at herregud, tenk om vi hadde vært en av de uheldige hvor de faktisk tok feil - og det kommer en gutt! DA er det mye penger i dass da. Hoohoooo. Fikk helt angst av å tenke på det. Men man skulle jo tro de var sikre når to ulike jordmødre mente det ikke fantes minste tvil - og på OUL sendte hun oss til og med nærbilde av det hun mente var kjønnslepper, med hjem i handa, siden ejg er en evig tviler.. :P
Heldige dere er som ble fort enige og som fant noe helt annet begge likte! :)

Haha, tanken har slått meg også at de kan jo ha sett feil. Men når man har sett nærbilder av kjønnsleppene så tipper jeg at det er korrekt. Har jo lest om de som har fått vite feil kjønn, men de kan da umulig ha sett et ordentlig nærbilde av det? *tenker høyt* :)

Heldige dere er som ble fort enige og som fant noe helt annet begge likte! :)

Haha, tanken har slått meg også at de kan jo ha sett feil. Men når man har sett nærbilder av kjønnsleppene så tipper jeg at det er korrekt. Har jo lest om de som har fått vite feil kjønn, men de kan da umulig ha sett et ordentlig nærbilde av det? *tenker høyt* :)
Huff, ja - det tenker jeg og. Vi har nå bestilt 3D ultralyd til uke 29+4, i midten av november. Da håper jeg å få bekreftet det eeeeeenda en gang. Haha. Jeg lovte meg selv at da vi fikk vite det på OUL skulle jeg slutte å mase om det der en gang for alle. Og hun var jo så bestemt og overbevisende og alt og - men nå har jeg begynt på'an igjen :P

Huff, ja - det tenker jeg og. Vi har nå bestilt 3D ultralyd til uke 29+4, i midten av november. Da håper jeg å få bekreftet det eeeeeenda en gang. Haha. Jeg lovte meg selv at da vi fikk vite det på OUL skulle jeg slutte å mase om det der en gang for alle. Og hun var jo så bestemt og overbevisende og alt og - men nå har jeg begynt på'an igjen :p

Vi skal ha 18.November, gleder meg til å se henne! De andre har vært ganske like seg selv, man ser ganske store likheter fra 3D'n i uke 27/28 og barna når de blir født :D

Back
Topp