Åh!

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Har så lyst på OTH urban jungel, men vet ikke om jeg skal kjøpe den eller ikke! [8|]
Hadde lovet meg selv å spare penger nå, men har sååååå lyst på OTH, har siklet på den lenge! hehe

Dette er et stort dilemma assa [8D][8D] What to do? [:-]

Kjøp den! Man får ikke fred i sjela før man har kjøpt det man ønsker seg uansett [:D]

tihih.. Ikke lett..
Heldigvis lider jeg ikke av vogndilla!
Kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre desverre!

Du trenger vel bare en vogn, her bruker vi bare en om gangen[8|][;)]

Jeg skal beholde CityCross ja! [:D]
Men vil ha trehjuling også! Og ja jeg har vognadilla, eller alt som har med shopping å gjøre er gøy [:D] ELSKER Å SHOPPE <3
men det vet dere jo! [:D] hehe...
Men er 6000 mye for en vogn? Eller hva koster egentlig den nye 2010modellen? [8|]

Bruk de pengene på lappen  den trenger du virkelig!!!!!![8D] Du har jo vogn[;)]

Du sier noe der ja, mamsentilwillian! [;)]
Men starter jo ikke med lappen før til våren.. Hmm [&:]
Vanskelig greier ...

Om du ikke har lappen syns jeg du burde spare til den og bil faktisk [;)] Med mindre du skal kjøpe lastebil så får du bare med deg en vogn i bilen uansett [:D]

Har verken lappen eller bil, så jeg skal begynne på lappen så fort snøen er borte vekk, om den noen ganger forsvinner da [8|]
Så trur faktisk jeg må spare til lappen, men! Ja det kommer et MEN... hehe

nå er det ikke lenge siden du kjøpte city cross da og den vognen har jo alt.
stor plass i vognen siden den er såpass lang, kan ha barnet begge veier og den er lett som en fjær!
også er den kjempe fin.
jeg hadde vært fornøyd med den jeg hadde, også ventet hvertfall nærmere sommeren.
da kan det hende du har lyst på en helt annen vogn.

ORIGINAL: MammaMia98

Om du ikke har lappen syns jeg du burde spare til den og bil faktisk [;)] Med mindre du skal kjøpe lastebil så får du bare med deg en vogn i bilen uansett [:D]

Enig med mammamia her altså! [:)]

Jeg hadde spart pengene til lappen!![:)]
Når du har fått lappen kommer du ikke til å angre på det for det er utrolig praktisk, tror ikke jeg hadde greid meg uten!![:)]

Har heldigvis ikke vogndilla, så om jeg hadde hatt 6000,- til overs, så hadde jeg nok heller vurdert hvor i verden jeg kunne kommet meg for 6.000,-[;)] Nei, seriøst; enig med MM98 og Mamsen - spar til lappen, der flyr penga ut av vinduet fortere enn du aner.....

Dere har nok helt rett alle sammen! [:)] Blir nok ikke noe ny vogn her nei, må spare alt som spares kan!! [;)]

ORIGINAL: Emmeline

Hvor mye koster det egentlig å ta lappen i disse dager?

Måte google litt, for det ble jeg nysgjerrig på også. På Wright trafikkskole i Oslo kan du få en pakke som inkluderer 8 kjøretimer + det obligatoriske til kr. 16.775,-. Må du ha flere kjøretimer kommer de på kr. 530,- per stk, vel og merke om de tas før kl. 16.00 på dagen.

Nei vettu hva, bruk pengene på lappen heller...det kommer fort oppi 25 000,-...........[:'(]

Heheh skal vi bytte låne litt. Jeg har så lyst på en CC nå, men elsker jo Othen så hadde aldrig kvittet meg med den og jeg trenger heller ikke mer vogner... Off er ikke lett å ha vogndilla[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Emmeline

Hvor mye koster det egentlig å ta lappen i disse dager?

En venninne undersøkte for et par uker siden, og det ble Nesten 30 000 Kroner!

Back
Topp