Åh!

Lille Mille

Gift med forumet
Hva er det med menn og sykdom?! [:@]

Nå har min kjære blitt syk.. IGJEN! Han begynte å bli smådårlig på torsdag når vi dro opp på hytta, og har bare blitt verre og verre.
Skikkelig slimete i nese og hals, og han sier han er skikkelig dårlig.. men feber har han ikke selv om han tror det. For nå har han målt flere ganger og havnet på det samme, 37.2. Han får hosteanfall med masse gugg som kommer opp da, så jeg skjønner at det er noe..

Men er det virkelig så ille?!

Vi skal jo på samtale på sykehuset imorgen, men nå sier han at han ikke vet om han orker!! Åh [:@] Jeg blir så sinna og så lei meg [:(]
Det er så typisk! Skal det også gå i dass nå da??

Kan jeg dra alene tro?? Dersom han ikke er noe bedre imorgen tidlig [8|]

Jeg burde kanskje syns synd på han, men når han var frisk nok til å sitte ute i kulda i 2 timer på lørdag og skyte med luftgevær så burde han da klare å sitte og høre på hva legen/sykepleieren sier imorgen??

Uff! Sorry.. trengte en utblåsning!

Sleng i han paracet så han ikkje får feber, berre tenker om han tilfeldigvis skal levere prøve i morgen så er ikkje feberen så veldig bra. Den skal spolere for 3 mnd frem i tid..[&o]

Og eg hadde forlangt at han var med! Min var med på alt, og det var eg veldig glad for[:)]

Jeg sniker vettu..
Er ikke allergi da??
Jeg har det sånn nå, sykt mye pollen ute...
Men den samtalen på sykehuset må han være med på da så syk er man aldri!!![;)]

Æsj sånn typisk at slik skjer når det ikke skal.... Men kanskje det lønner seg å pleie han litt i dag, så innser han at han vil være snill og blir med i morgen[8D][:D]

Nei nei nei. Du må sette ned foten og si at dette har dere ventet lenge på og drar dere ikke nå, er det leeeeenge til neste gang. Masse lykke til [:)]

Seier som dei andre; sett ned foten og få han med[;)]

Den samtalen må han være med på, uansett om du selv må bære han inn[:D]
Han skal jo ikke gjennom noen fysiske utfordringer, bare sitte der og høre på legen og prate litt av og til. Og det klarer han[:)] 
Fortell han at dette har dere ventet så himla lenge på, at han slipper ikke unna så lenge han er så oppegående at han klarer å puste i morgen[:D] 

Men om han er så syk som mannfolk gjerne blir, så hadde jeg omså dratt alene! Eller ringt klinikken og hørt om du kunne komme alene siden han er så syk. Men jeg krysser fingrene for at han klarer å stable seg på beina og bli med deg[:)] Du får pleie han godt i kveld og dytte i han Paracet og hostetabletter.

sign[;)]og lykke til på samtalen i morgen

Bedre utsikter for morgen dagen nå [:)] Skulle nesten tro han hadde sneket seg inn her på BV og lest denne tråden, for han blir med imorgen [:D] 
Jeg skal kjøre han til legen hans nå snart, kanskje han iallefall kan få en ordentlig hostesaft som gjøre halsen hans bedre! Jeg gjør alt for at han skal være i topp topp form (iallefall litt bedre) til imorgen [:)]

Som jeg også prøvde å forklare han.. man er alltid verst på morgenen og kvelden, og siden timen er klokka 12 imorgen så burde han iallefall føle seg litt bedre rundt det klokkeslettet [:D]

Sykehuset here we come!

Men det er noe rart med menn og sykdom altså... PINGLER!

Godt han er på bedringen[:)][:)][:)] Da ordner alt seg til i morgen.... Masse lykke til[:)]

Back
Topp