Åh, sofaen roooper!

lenemor

Forumet er livet
I dag har det jammen vært travelt. Jobb fra 8-15:30, hjem og begynne på middag, henge ungene i barnehagen, middag, og så tilbake på jobb - med hele famlien. Vi har nemlig invitert alle naboene rundt bokollektivet vårt på kaffe og kaker i ettermiddag, for å gi dem muligheten til å bli kjent med oss. Jeg bakte kake i går kveld, så det var på plass... vi var veldig spent på om noen ville dukke opp... vi har nemlig hørt rykter om at folk har sagt at nå må de flytte før boligene taper seg i verdi fordi vi kommer [:-]

Var ikke mange som møtte opp, men de aller nærmeste naboene kom og var veldig hyggelige, så der har vi nok noen allierte i tiden som kommer, og så synes jeg det var koselig å vise frem den nye arbeidsplassen min til familien, og at de fikk møte kollegaene mine. Var også et par av de andre som hadde med seg barn, så Johanna fikk seg en lekekamerat med det samme

Vel hjemme igjen var det kveldsmat og legging for August, nå sover han søtt, G er ope og legger Johanna, og jeg må ut på kjøkkenet og bake... August skal feires i barnehagen i morgen, så jeg har tenkt å lage Almyridas bananmuffins, og så sender jeg med litt plommer fra hagen også. Etter det skal jeg slange meg på sofaen et par timer før jeg tar kvelden

Sofaen høres ut som en bra plass. Er slv fastgrodd her. Migrenen plager stadig så det er enten sofa eller seng.

Har du fått fast jobb nå eller? Har ikke fulgt godt nok med. Fikk bare med meg at du plutselig var veldig ettertraktet?

Ja sofaen er god! Jeg sitter også her, med en liten, trøtt gutt hengende i puppen..[:)]

Ja, Olive, jeg har fått fast jobb... eller, det er i utgangspunktet en toårskontrakt fordi dette er et prosjekt med to år som utgangspunkt... men vi tror at vi må bomme alvorlig for at prosjektet ikke skal gå videre når de først har invester så masse penger og ressurser i det. 

her har jeg grodd fast i sofaen selv.. jeg er helt skutt.. skal gjennom test i morgen, for å se om jeg blir "autorisert" for jobben i IF. del 1 av 3 tester.... wish me luck..

spennende med jobben din lenemor.. [:)] du er heldig som har fått bli med på et slikt prosjekt...[:)][:)]

Oi, du fortjener virkelig å synke sammen i sofaen etter den dagen![:D]
Koselig å treffe naboene, greit å ha god kontakt med de nærmeste - kan være mye hjelp i de[:)]

Back
Topp