Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dollface[&o]
ORIGINAL: ¤Woolfmother¤
Hvem F*** er Sami?
wtf! Følger du ikke med på days eller??? OMG!!!!
ORIGINAL: Chinchilla
Har ikke hun vært død før??? Husk at det ikke er noen som dør på ordentlig. De blir begravd levende og kommer tilbake forkledd for å dømme levende og døde og sånn. Gjerne som aliens.... uansett alltid veldig mystiske og minst i 100 episoder før de avsløres.
ORIGINAL: Dollface
Har ikke hun vært død før??? Husk at det ikke er noen som dør på ordentlig. De blir begravd levende og kommer tilbake forkledd for å dømme levende og døde og sånn. Gjerne som aliens.... uansett alltid veldig mystiske og minst i 100 episoder før de avsløres.
så med andre ord trenger jeg ikke ta opp neste episode? Det holder med å se på neste gang jeg er syk?
så med andre ord trenger jeg ikke ta opp neste episode? Det holder med å se på neste gang jeg er syk?
Mmmm.... dersom du har tenkt å bli syk igjen innen jul ca....
ORIGINAL: Looney
ORIGINAL: Looney
Olala hun som er hjemme i permisjon har dette på serieopptak på dekoderen Tralalaaaaaaaaaa
Genialt tidfordriv når man ammer nemlig.... Samboeren er til tider rimelig oppgitt når jeg setter på en av episodene på kveldstid kan du si