ÅH SHIT!

Hvem F*** er Sami?

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

Hvem F*** er Sami?

wtf! Følger du ikke med på days eller??? OMG!!!!

Søk opp karakterene på Wikipedia, så får du vite de neste årene... :D

Har ikke hun vært død før??? Husk at det ikke er noen som dør på ordentlig. De blir begravd levende og kommer tilbake forkledd for å dømme levende og døde og sånn. Gjerne som aliens.... uansett alltid veldig mystiske og minst i 100 episoder før de avsløres.

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

Hvem F*** er Sami?

wtf! Følger du ikke med på days eller??? OMG!!!!
[&o]
*busted*

ORIGINAL: Chinchilla

Har ikke hun vært død før??? Husk at det ikke er noen som dør på ordentlig. De blir begravd levende og kommer tilbake forkledd for å dømme levende og døde og sånn. Gjerne som aliens.... uansett alltid veldig mystiske og minst i 100 episoder før de avsløres.

så med andre ord trenger jeg ikke ta opp neste episode? Det holder med å se på neste gang jeg er syk?

så med andre ord trenger jeg ikke ta opp neste episode? Det holder med å se på neste gang jeg er syk?

Mmmm.... dersom du har tenkt å bli syk igjen innen jul ca....

Har ikke setten episode på 10 år, likevel så syns jeg ikke handlinga var noe annerledes idag.For en treig serie!

Mmmm.... dersom du har tenkt å bli syk igjen innen jul ca....

ja forhåpentligvis ikke før.. det er jo bare dritt på tv uansett..
Tror jeg må planlegge bedre neste gang - leie en film eller noe..

ORIGINAL: Trone

Fikk ikke sett det i gaar eller i dag! Var det ett sekund som jeg burde faatt med meg? [8D]

jeg så bare de 3 siste sekundene der sami var duckteipa fast i en bil og så ut som om hun skulle dø av eksosforgiftning.. [8D]

Olala hun som er hjemme i permisjon har dette på serieopptak på dekoderen Tralalaaaaaaaaaa

ORIGINAL: Looney

Olala hun som er hjemme i permisjon har dette på serieopptak på dekoderen Tralalaaaaaaaaaa

Genialt tidfordriv når man ammer nemlig.... Samboeren er til tider rimelig oppgitt når jeg setter på en av episodene på kveldstid kan du si

Genialt tidfordriv når man ammer nemlig.... Samboeren er til tider rimelig oppgitt når jeg setter på en av episodene på kveldstid kan du si

Det skjønner jeg faktisk [8D]

Back
Topp