Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onico er nikotinfri snus! Har reddet meg denne ukenHaha, tidenes sutring fra meg altså! Godt jeg ikke har verre ting å klage på! Men takk for oppmuntrende ord!!! Hva er onico??
Kan hende jeg hadde fått akutt omgangssyke eller ventet besøk eller noe sånt om jeg ble bedt på lønningspils nå altså
Onico er nikotinfri snus! Har reddet meg denne uken
Onico er nikotinfri og tobakksfri snus. Bare en pose med aromaer, plantefiber og noe greierHaha, tidenes sutring fra meg altså! Godt jeg ikke har verre ting å klage på! Men takk for oppmuntrende ord!!! Hva er onico??
Kan hende jeg hadde fått akutt omgangssyke eller ventet besøk eller noe sånt om jeg ble bedt på lønningspils nå altså
Jeg skal finne meg en annen enn Onico. Raide Narvesen eller noe. Ønsker meg slim-poser i superwhite. Onico er så store vi er flinkeOnico er nikotinfri snus! Har reddet meg denne uken
Ville absolutt gått for «omgangssyken» tror jeg, for å slippe og fortelle tidlig. Eller alliere meg med en i baren så jeg alltid fikk MunkholmStå i det! Jeg er trøtt som juling og prioriterer Cola Zero fremfor kaffe om dagen. Er visst koffein i det også fikk nettopp invitasjon til lønningspils den 12. og aner ikke hvordan jeg skal komme meg unna
Eller kanskje "migrene" kan funke.. jeg tror nesten jeg må la være å møte opp, for hvis noen bare ser litt rart på meg så har jeg ikke pokerfjes for fem flate øre..
Dere er så utrolig flinke!
Jeg brukte sishermans friend under leppa i lange tider når jeg ble gravid. Men fy fader å fælt det er!
Skjønner deg godt ja! Man må bare være skikkelif hard med seg selv. Samboeren min fikk vel gjennomgå litt over snittet mye i den perioden for å si det sånn.Ja, man skulle jo ikke tro det var så vanskelig når
man har verdens beste motivasjon til å slutte! Likevel er det fornuften som må være drivkraften her... Det er fortsatt så fjernt at jeg er gravid at det rett og slett ikke funker som motivasjon nok i seg selv...!
Jeg skal finne meg en annen enn Onico. Raide Narvesen eller noe. Ønsker meg slim-poser i superwhite. Onico er så store vi er flinke
Ja jeg fant den på Narvesen i går ble litt lykkelig da haha. Planen er å slutte helt, men jeg sliter med en del smerter osv pga sykdom så må få det i sjakk først tenker jeg, så jeg bestilte meg den snusen på gymgrossisten i går kveld. 43kr for en boksDenne har de på 7eleven her iallefall! (prøvd å legge ved bilde) kick-up Real White heter den
Har ikke funnet i butikker enda, men skal sies at jeg har glemt å sjekke. Da det bare ble lettere å gå innom der jeg visste jeg fant den
Har sluttet 3 ganger på 6mnd så har litt erfaring. Driver på med prøverør så måtte slutte rett før oppstart. Hver gang det ikke gikk ble jeg sur og begynte igjen...osv...Ja jeg fant den på Narvesen i går ble litt lykkelig da haha. Planen er å slutte helt, men jeg sliter med en del smerter osv pga sykdom så må få det i sjakk først tenker jeg, så jeg bestilte meg den snusen på gymgrossisten i går kveld. 43kr for en boks
Jeg sluttet tvert med første mann, og har hatt snussug siden (2014) så da klarte jeg å begynne igjen noen år etter da, dumme meg. Nå er det kun nikotinfri, den hvite kick-up svir under leppa så jeg må snuse mindre enn jeg gjorde, og det er positivt. Så lenge jeg blir kvitt lysten på nikotin så er jeg positiv til å bli kvitt vanen med å ha noe under leppa etterhvert ogsåHar sluttet 3 ganger på 6mnd så har litt erfaring. Driver på med prøverør så måtte slutte rett før oppstart. Hver gang det ikke gikk ble jeg sur og begynte igjen...osv...
Mine teknikker er å ha noe sterkt som på en måte erstatter snusen ved å gi en slags svi effekt under leppa. Hos meg funker tyggi, fisherman el andre sterke halspastiller. Mannen snuser...så siste gangen...hver gang jeg fikk for meg snusboksen hans så ut som noe av det deiligste som fantes åpnet jeg boksen og sniffet. For det stinker! Så tanken om at det var godt gikk bort en liten stund.
Første døgnet er mildt sagt et helv...minner om pms gange 10... men fikser du de første 24t blir de neste 24t ganske mye lettere, osv...abstinensene synker i kraftighet ganske kjapt, bare å vær sta nok.
Lykke til
Jeg klarte å stoppe rett før innsett. Så er nå ca 2 uker snusfri. Frister en del enda så er total avhengig av tyggi...blir krise i huset hvis jeg ikke har tyggi. Pluss har syntes litt synd på meg selv så har spist en del sjokolade...hehe... skal jo bli tykk uansettJeg sluttet tvert med første mann, og har hatt snussug siden (2014) så da klarte jeg å begynne igjen noen år etter da, dumme meg. Nå er det kun nikotinfri, den hvite kick-up svir under leppa så jeg må snuse mindre enn jeg gjorde, og det er positivt. Så lenge jeg blir kvitt lysten på nikotin så er jeg positiv til å bli kvitt vanen med å ha noe under leppa etterhvert også
Har du klart å slutte helt nå?