Åh så meeett!

Dollface

Forumet er livet
VIP
Har hatt besøk i kveld, spist elgstek og dessert...
Og siden lillesnupp har sovet et langt strekk på kvelden i det siste så tok jeg sjansen på et glass vin da hun var lagt.
Gjett hvem som våknet da jeg var halvveis i glasset og nektet å legge seg.. Bare hylte. Tror det er tann på gang for jeg kjente noe skarpt inni der. Tyyyyypisk.
Men men. Fikk smakt litt da og etter å ha dytta i ungen en porsjon grøt sovnet hun til slutt i vår seng..
Så nå ligger jeg og gubben på hver vår sofa og knasker smågodt :p

Hva gjør dere i kveld?

Sitter nå her og prøver å holde snittet vårt oppe hehe

Samme som bodilmora. Jævlig typisk at hun våknet da. :/ Her våknes det så mye på kvelden at jeg ikke gidder å prøve meg på vi en gang. :P

Haha, ja det er jo typisk når man først tar sjansen :P
Her ligger vi også på hver sin sofa med smågodt ;) Jeg sitter på bv og mannen ser på gullgraving(...) på youtube :p

Haha, ja det er jo typisk når man først tar sjansen :p
Her ligger vi også på hver sin sofa med smågodt ;) Jeg sitter på bv og mannen ser på gullgraving(...) på youtube :p
Faen det hørtes kjedelig ut.. gullgraving...

Faen det hørtes kjedelig ut.. gullgraving...

Ja, og han skal absolutt se på noe sånn gullgravingsgreier på discovery hver tirsdag..

Her også er han så urolig at jeg ikke tør prøve på noe sprell om kvelden! Kjenner det hadde vært gøy å få tilbake kveldene etterhvert! Nå sitte mannen min og jeg å ser film og knasker snop :-p

Hadde det ikke Vært for tannen... Haha.
Men skjønner at hun ville Være med på fest da. Storebror fikk jo Være oppe til 2230 :oops:

Sitter med øretelefoner, youtube, godteskål og tasting her inne :) bør klare en god time til, minst.

Hadde det ikke Vært for tannen... Haha.
Men skjønner at hun ville Være med på fest da. Storebror fikk jo Være oppe til 2230 :oops:

Ja, må jo være rettferdig :P

Ja, og han skal absolutt se på noe sånn gullgravingsgreier på discovery hver tirsdag..
Gold Rush? ;)
Ø ser også på det! Det er faktisk ganske spennende :p

Back
Topp