Åh så irritert!!

x1x*mammantilprinsene*

Forumet er livet
I september begynte jeg i Elixia treningssenter..Gikk ganske ofte 1 måned, så dabba det av..nå har jeg ikke vært der siden nov[:-]
Men det som er irriterende og dumt er at det har ikke trekt noe enda..Ikke noe beløp eller noe...Ikke har jeg fått giro, ingen ting..Venter nesten bare på den store regninga..Kan jeg ringe dem nå, eller bør jeg vente til imorgen?[8|]

Tror nok det er best å ringe i morgen, da får du mest sannsynlig snakke den som har ansvar for dette.[:)]

Fy søren altså!!
Historien din er som å høre vår for 1 år siden.
Vi ble heller ikke trekt for medlemskap, til tross for at vi hadde sendt inn avtalegiro osv til bank og alt var godkjent. Plutsetlig fikk vi regning på 6000 kr (for 2 stk) som vi måtte betale, og stadige regninger fra Creno (sånn innkrevingsfirma). Vi ringte og ringte og fikk masse svar, men likevel kom regningene.. Måtte få dem til å ringe oss hele tiden, for de "riktige" menneskene å prate med var jo aldri til stede. Til slutt ordnet det seg, og vi fikk sagt opp - skal ALDRI melde oss inn i Elixia noen gang.

Jeg syns du skal ringe med en eneste gang! Ting tar tid...
Krev at de ringer deg opp igjen, hvis rette vedkommende ikke er å treffe!

Lykke til:)

ORIGINAL: lille nupp

var kanskje gratis i 6 mnd, og bundet i ett år?

er jo bare å ringe å høre

jeg er bundet i et år ja, men vet ikke ang gratis i 6 mndr..
Står ikke noe på kontrakten..Har rett kontonr på kontrakten,og når jeg underskrev, sku det ikke være noe problem..Da sku alt fixe seg sa han elixia duden..

Back
Topp