Åh så hærlig!

Snørose

Glad i forumet
Nå er det jaggu artig å følge med her inne på terminforumet. Nydelige babyer som kommer hver dag :)

Men jeg lurte på om det kanskje var noen aktive som kunne lage en sånn liten oversikt over hvem som har fått, og hvilken dato som egentlig var termin? :) Er jo spennede å se hvor tidlig/seint de fleste kommer :)

Litt sånn.

- Nick- Dato Gutt/jente Veide lengde opprinnelig termin

Hadde ikke det vært fint?

Jeg er ikke aktiv nok til å kunne holde styr på slikt , men følger litt med :)

Lykke lykke til dere som har ting på gang, og goood ventetid til oss som har noen dager/uker igjenn :)

Jeg legger inn info for hver fødsel jeg ser på oppropstråden, så det er en viss liten oversikt der.
Utover det finnes det allerede en fødetråd, den er klar men ikke fylt ut. Den er det UneMi som har startet, og der er det meningen at vi skal sende alt av info på PM til henne.
Jeg venter litt med det til jeg ser hun er tilbake, sist hun skrev her hadde vannet gått (noen dager siden nå) så jeg regner med hun har fått babyen sin og er utilgjengelig :) ;)

Jeg legger inn info for hver fødsel jeg ser på oppropstråden, så det er en viss liten oversikt der.
Utover det finnes det allerede en fødetråd, den er klar men ikke fylt ut. Den er det UneMi som har startet, og der er det meningen at vi skal sende alt av info på PM til henne.
Jeg venter litt med det til jeg ser hun er tilbake, sist hun skrev her hadde vannet gått (noen dager siden nå) så jeg regner med hun har fått babyen sin og er utilgjengelig :) ;)
Jeg tror kanskje UneMi har fått etter det jeg så på facebook gruppen :)

Back
Topp