Åh, så gøy det er!

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
Det er så gøy å bære på denne hemmeligheten! Selv om jeg føler jeg ser ut som et takras, et tykt et sådan..... Gleeeeeder meg så til om en-to uker når vi skal slippe nyheten (og magestørrelsen) løs :-) håper alt går bra for alle her inne nå, vi fortjener å glede oss masse nå! Hurraaaaaaa! Dette hørte kanskje inn under jubeltråden, men nå ble det visst en egen! Herlig å være gravid :-D

ha en fin uke, jenter :-)

Så bra at du gleder deg! Jeg har også begynt å glede meg i stedet for å bare være nervøs, og det er en herlig følelse. Snart er det jul, og snart skal vi fortelle foreldrene våre at de skal bli besteforeldre igjen. :)

Herlig :)
Det er ikke så mange vi har fortalt det til, men det er noen som vet det.
Men gleder meg stort til å fortelle det til alle.
Begynner med resten av familien på julaften, så er det bare å la jungeltelegrafen ta fatt :p

Så gøy!! Gleder oss også til og fortelle nyheten.. Begynner nok smått mot nyttår
så får vi gå sjikkelig ut med det i Januar :D

Så bra du gleder deg over graviditeten :) Hvor langt er du på vei?

jeg er 10+5 nå. Slapper jo ikke heeelt av, men begynner å senke skuldrene littegranne iallfall. Må jo uansett prøve å kose seg :-)

Jeg har endelig begynt å senke skuldrene litt, og det er deilig! :-)
Ikke alle dager man føler seg gravid, men nå som helsekort er mottatt og 1. kontroll unnagjort, føles det mer virkelig.
Fortalte det til sjefen idag, men føltes rart også.
Blir veeeeldig godt å fortelle det til familien, selv om vi er litt spente på reaksjonene. Dette blir det 4. barnebarnet til mine foreldre, så håper de kan glede seg over enda en å henge fingrene i! Hi hi! :-)
Tenker jeg tar med mor på en liten shoppingtur i romjulen, eller på nyåret.Det blir bra! Koselig å titte på babyting sammen! :-)

Back
Topp