Åh nei!!! F....!%#*#%:(

Bringebær

Gift med forumet
Endelig er ungen ute, bekkenløsning er mye bedre, jeg kan gå tur uten å tisse på meg, hadde også en super rask fødsel, 2 timer fra første ri. MEN har heletiden etter fødselen følt meg litt, eh spreng der bak. Viser seg at jeg har fått en hemorider!!! Offa! Tre barn, tre graviditeter og så kommer det NÅ!!?? Hva gjør jeg? Må jeg ha resept av legen på salve? Går det noen gang vekk?? Må si at dette er litt krise for meg!!:( og helt ubeskrivelig vondt!! Råd noen??

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt August 2013

Fikk jeg også denne gang. Ekle greier, men jeg smører med zylocain og "stapper den inn" hver gang jeg kjenner den. De første gangene var det flere ganger om dagen, nå er det kanskje 3hver dag... Og har ingen plager med den. Satser på at den forsvinner!!! Prøv det, er du heldig, er det et kortvarig problem.

jeg mistenker i tillegg livmorfremfall.... DET bekymrer meg, må jeg si.... Noen som vet om det er vanlig at det går tilbake av seg selv når det er så raskt etter fødsel?

Det selges kremer uten resept på apotek:) er de innvendige selges det også en type stikkpiller. Alcos anal er den som anbefales først, men er du veldig plaget bør du kanskje prøve scheriproct. Den inneholder kortison, så den er vel den som virker kjappest, men den skal ikke bruke sammenhengende mer enn 1 uke og du bør smøre med noe annet tillegg innimellom. Elrs bør du drikke mye, gå på do når du må og ikke sitte og presse for lenge. Har ikke hatt det selv, men virker fælt! Lykke til, håper du finner noe som hjelper:)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

:/ fikk det etter forrige fødsel, så var livredd for å få det nå.. Mn slapp unna sålangt. Min forsvant etter ca ti mnd.. Fikk henvisning til sykehuset for å sette på strikk på den, mn innen timen jeg hadde der så forsvant den av seg selv. Merket lite til den bortsett fra friskt blod i skåla i 6-7 mnd etter fødsel.. Måtte holde magen i sjakk for å unngå smerter ;) mange gode tips over her :)

Ja litt sheriproct igjen etter forrige fødsel (trodde jeg hadde det da). Så har brukt den nå. Syns den hjelper. Men tørr jo ikke gå på do nå, så blir jo sikkert bare verre. Herregud for noe dritt!!! :(
Ellers får jeg se hva jeg finner på apoteket.

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt August 2013

Fikk jeg også denne gang. Ekle greier, men jeg smører med zylocain og "stapper den inn" hver gang jeg kjenner den. De første gangene var det flere ganger om dagen, nå er det kanskje 3hver dag... Og har ingen plager med den. Satser på at den forsvinner!!! Prøv det, er du heldig, er det et kortvarig problem.

jeg mistenker i tillegg livmorfremfall.... DET bekymrer meg, må jeg si.... Noen som vet om det er vanlig at det går tilbake av seg selv når det er så raskt etter fødsel?
Åh nei! Ja det er hvertfall ikke noe særlig! Hør på 6 ukerskontrollen. Aner ikke om det bare går tilbake av seg selv.

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt August 2013

Ja litt sheriproct igjen etter forrige fødsel (trodde jeg hadde det da). Så har brukt den nå. Syns den hjelper. Men tørr jo ikke gå på do nå, så blir jo sikkert bare verre. Herregud for noe dritt!!! :(
Ellers får jeg se hva jeg finner på apoteket.

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt August 2013

Ikke lurt å ikke gå på do i alle fall;-) blir ikke bedre med forstoppelse!!! (Hilsen hun som endte med og nesten ikke kunne gå, hestedose duphalac og mengder av linfrø....:-0)

Jeg fikk beskjed på apoteket å bruke alcos anal når jeg ammet. Sheriproct inneholder kortison som man ikke skal ha under amming.

Fikk en nydelig liten jente 2. August. Hadde termin 4. September

Jeg fikk beskjed på apoteket å bruke alcos anal når jeg ammet. Sheriproct inneholder kortison som man ikke skal ha under amming.

Jeg bruker kortisonsalve mot svangerskapskløe som ikke vil hi seg... Fikk beskjed om at det er helt trygt?!

Ja jeg fikk det av en gynekolog etter fødselen til nr to, og jeg ammet!

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt 6. August 2013

Ahh så bra det går å bruke i små doser!

Back
Topp