Åh, nå ble jeg redd

Honningblomsten

Forumet er livet
Daniel har sovet ganske lenge i vugga si nå.. Å så hørte jeg på babycallen.. Hørte ingenting! Pleier å høre at han puster, for den står oppi vugga.. Så jeg gikk inn å så på han.. Å så lå han helt stille å var skikkelig hvit i ansiktet[&:] Han reagerte ikke når jeg gikk inn heller.. Å han pleier alltid vri seg litt når jeg lukker opp døra.. Så jeg løp bort å reiv av dyna.. Å da bevega han seg da.. hehe.. Jeg blir jo helt nærvevrak[&o]

Uff, så ekkelt! Klem!

Kjenner igjen følelsen! Sånn var det her i går[;)] Bortsett fra babycallen da, selvfølgelig[;)]

Uff, så ekkelt ! har skjedd slike ting hær også, ene gangen endte det med at jeg restet(forsiktig) litt i hunn, før hun bevegde på seg[:-]

Uff! Det kan bli farlig stilt noen gangen ja[&o] Kevin ser også helt bleik ut i ansikte når jeg går inn til han for å sjekke, da MÅ jeg jo poke litt i han, heldigvis reagerer han[:D]

Uff så ekkelt... ihvertfall når han pleier å røre på seg liksom...

Ella ligger alltid helt stille hun... våkner ikke av noe...[8|] (noe hun ar arva etter pappan tror jeg[8D][:)])
Så jeg må nesten alltid "plage" henne litt,, dytte litt forsiktig. bare for å se at hun rører seg..

Huff ekkelt!

Jeg pleier å stryke tulla forsiktig over hånda på kvelden når jeg sjekker henne, for da knyter hun hånden...

Det er bare de gangene hun ikke snorker da[8D] For vi har nemlig en liten snorkfrøken!

Back
Topp