ÅH jeg trenger

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
sol å varme.....gleder meg sånn til sommeren kommer selv om det ikke blir noe utenlandstur i år

Her og! Jeg gleder meg masse til sommeren. Da skal jeg gå rundt i lette sommerklær å strutte med magen!![:D]

Mhmmmm..... jeg starter to uker påskeferie på fredag og har planer om å høste fregner i solveggen. Men værmeldingen melder regn t.o.m mandag[>:] Nå trenger vi litt sol altså[:)]

ORIGINAL: Cec*

Her og! Jeg gleder meg masse til sommeren. Da skal jeg gå rundt i lette sommerklær å strutte med magen!![:D]

jeg å *drømme*. Tenk å ligge på stranda, grille å bare se ut over sjøen

vi skal snart til syden

ORIGINAL: nissemor87

vi skal snart til syden

ÅHH herlig [:)] Hvor skal dere og når reiser dere?

Vi driver å ser på tur i disse dager, må bare komme oss bort ei uke[;)]

Å, ja sommeren er fantastisk! Blir nok ikke utenlandstur på oss i år heller, så vi får håpe på rekordbra norsk sommer! Grille, sol, bad og ferie.....noe av det beste som finnes!

Vi reiser til kreta 12 juli [:D][:D]
så blir det jobbing på mann noen uker før vi reiser til Sverige i 2 uker,å der er det ALTID sommer! Fin liten bygd med masse rød hus! Føler som en astrid Lindgren film :-)

Det blir helt vidunderlig med sommer etter denne laaaange, kalde vinteren!!! Tror det blir deilig å være "sånn passe mye" gravid i sommervarmen :) Tror vi bare skal være hjemme i år.. Skal til med å pusse opp badet nå... Gruelig dyrt!! Men skal bli deilig med skikkelig bad nå når det blir 2 små i huset!! [:)]

ORIGINAL: Cec*

jaaa, tenk så deilig :) Bikinisesong - here I come[8D][8D]

Åh har så lyst til å reise til syden. Nevnte det for gubben igår, men han syns det er skummelt  å dra med meg til syden i juli. Blir vel en kort tur til kristiandsand dyrepark, så sa han kanskje til å reise til en storby i slutten av august en helg om alt er bra med meg og knerten. Han er så bekymra at jeg måtte han en full sjekk av en lege før vi dro + at han vile ta ultralyd....hahah ultralyd gjør meg ingenting

ÅHHHHHHH, soooooommmmmmmmmmmeeeeeeeeerrrrrrrrr!!!  Kom til meg!!! 

I Bergen i dag er det jo nesten sommer, 8 grader og greier!! [:D] Hvem trenger vel syden da?

Hehe, men vi skal heller ikke noe sted til sommeren, så håper vi får fint vær!

ORIGINAL: Malla_85

ORIGINAL: nissemor87

vi skal snart til syden

ÅHH herlig [:)] Hvor skal dere og når reiser dere?

Vi driver å ser på tur i disse dager, må bare komme oss bort ei uke[;)]

svigermor og svigerfar har betalt for alt[:D] så vi skal i 14 dager blir så deilig. da skal vi til cran canaria

Back
Topp