Åh, jeg fant hjertelyden

B.L.

Betatt av forumet
I dag fant jeg hjertelyden til den lille med angelsounden. 178 slag i minuttet telte jeg. Og jeg ble så glad. Kanskje jeg endelig begynner å glede meg over denne graviditeten nå? :D Har hatt så dårlig samvittighet for all min tvil, men nå ble jeg oppriktig lykkelig. Tenkt det da, jeg skal bli 4-barns mamma :cool: Er forresten 9+2 idag og jeg fant den ca i høyde med trusekanten :)

Oi så tidlig a gitt! Kanskje jeg skal prøve om 2.5 uke også...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så hærlig <3
Ja nå skal du nyte graviditeten din, en hærlig tid :D

Nå måtte jeg også prøve.. Er bare 8+5, men klarte å finne lyden. Telte til rett over 160 slag i minuttet <3

Oi. Fant du den med sånn til hjemmebruk?
Tenker det er deilig å høre hjerte slå!

Oi. Fant du den med sånn til hjemmebruk?
Tenker det er deilig å høre hjerte slå!

Du spøtt kanskje ikke meg, men svarer likevel jeg :-) ja, hadde sånn til hjemmebruk :-) er helt super følelse å høre hjertet slå!

Så heldige dere er! :) Jeg vil også høre hjertelyden på lillegull! :) Hvor kjøpte dere den? Og hvor mye, hehe?

Så hærlig! :) gleder meg til å høre hjertelyden også! Har ikke sånn apparat da, men skal på ul neste fredag :)

Kjøpte meg doppler jeg og, men den skal sendes fra Kina så jeg får den nok ikke på en stund. Det er vel like greit, jeg er bare 8+4 og har endel polstring, så jeg hører nok ikke noe på en stund enda;)

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Back
Topp