Åh ja..jeg er gravid

Foxy84

Gift med forumet
He he ...jeg er ca 4 uker...men føler meg ikke gravid he he..
Det var liksom å vente på 2 streker..men når de kom...hva skjer nå
Jeg er gravid...men ikke noe mer testing,tissing etc..
Må ta meg i å ikke spise spekemat,salami etc..

Andre som føler slik? (Dette er nr 2)

Joda, vet jeg er gravid, men føler meg ikke gravid, 7+1 idag, men gravid følelsen når vente på seg.

Jeg tror jeg skjønner hva du mener - er Ca 5 uker og har null symptomer.. tar noen tester innimellom for å forsikre om at jeg faktisk er gravid, det hele er veldig abstrakt.. men satser på følelsen kommer etterhvert!:)

He he..har heller ikke fortelt det til noen så det er nol lity derfor å he he

Det har skjedd iallfall to ganger at jeg har ropt ut til mannen på kvelden: «herlighet! Jeg er GRAVID!!!» [emoji23] så ja, skjønner hva du mener.

Nr to her også!

Akkurat samme følelsen her! Lever som om jeg er gravid, men det går nok ikke ordentlig opp for meg før magen popper[emoji28]

Jeg føler det også litt sånn! Glemmer helt at det er ting jeg ikke kan spise f. Eks.

Følte det veldig sånn de første ukene!!! Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere, jeg var så innmari forberedt på et annet resultat enn positivt! Og da var vi plutselig i den situasjonen vi bare hadde drømt om, og det var veldig veldig rart! Var innmari koselig at det bare var vi som visste det et par-tre uker :) Gikk mer opp for meg etter en mnd tid og etter at foreldrene våre hadde fått vite det, men det er fortsatt merkelig og veldig rart. Det er noe som vokser inni meg [emoji33] Er akkurat 8 uker nå. Nå er jeg jo bare livredd for å miste da! [emoji849]

Back
Topp