Åh hueverk

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Fy faen, huet verker så... har tatt paracet, men nå er det tilbake igjen og jeg blir sprø!

Måtte bare klage litt!!!

Hvis du får akutt og kraftig hodepine ville jeg tatt kontakt med fødeavdeling :-) Om dette ikke er noe du har hatt over lengre tid.

Er nok ikke svangerskapsforgiftning, er sliten pga storesøster er syk og jeg har ikke fått sovi på mange netter.

Håper på en bedre matt da vesla ser ut til å sove bedre <3

Er nok ikke svangerskapsforgiftning, er sliten pga storesøster er syk og jeg har ikke fått sovi på mange netter.

Håper på en bedre matt da vesla ser ut til å sove bedre <3
Det er bra. Ikke at det gjør vondt altså, men at du ikke er dårlig. Det må være utmattende å ikke få sove, i tillegg til å være gravid. Stakars lille som er syk, håper hun får det bedre ❤

Det er bra. Ikke at det gjør vondt altså, men at du ikke er dårlig. Det må være utmattende å ikke få sove, i tillegg til å være gravid. Stakars lille som er syk, håper hun får det bedre ❤

Har tenkt svangerskapsforgiftning, men kjenner det er en sliten hueverk, har pratet med jm om det og telte pulsen min i stad :hilarious: hehe måtte jo

Har tenkt svangerskapsforgiftning, men kjenner det er en sliten hueverk, har pratet med jm om det og telte pulsen min i stad :hilarious: hehe måtte jo
Bra du har snakket med JM :-) Pulsen sier ikke så mye, men om blodtrykket er fint på målinger er det nok ingen fare.

Back
Topp