Åh, hjelpes....

Bleiemos

Forumet er livet
I går (eller forgårs blir det vel nå) begynte min sønn å bli littegranne hes.. Hadde litt feber da jeg la han, men ikke mye (38,6), virka i grei form. Da jeg skulle legge meg rundt 11-12 våkna han og var gjennomsvett og klarte nesten ikke å puste. Jeg ble sittende oppe med han hele natta for å passe på den pusten hans, tok han med ut i kald luft, og satt meg fremfor fryseren med han uten at det hjalp nevneverdig. Han var nok oppi 40 i feber i natt ihvertfall, men sov veldig godt til tross for tung pust. Jeg turte egentlig ikke å sove, men sov en times tid før vi sto opp klokken halv seks. Feberen var bedre i dag, men pusten hans var fortsatt tung og hes. Ringte lege, og de kom å henta oss med ambulansebåt, og legen bekrefta at han har falsk krupp..[&o]  Var veldig trøtt når han la seg i kveld, og har egentlig sovet ganske fint! Men feberen steig, og han begynte å puste så tungt igjen, så jeg vekka han for å få i han medisin, og for å sette oss fremfor fryseren. Ble ikke så veldig mye bedre.. Han sovna fint igjen, og sover godt fortsatt! Men pusten er tung fortsatt, så jeg tør ikke sove i natt heller! Guri jeg er trøtt!!!!![&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:]

Det var litt syting fra meg, og et tappert forsøk i å holde meg i aktivitet!!![8D]  Ha en flott natt, jenter!!

offa... fælt når ungene er sjuke....
eldste sønnen min hadde krupp når han var halvannent år og vi var innlagt på sykehuset i to netter.... skikkelig ekkelt.. Jeg husker det som om det skulle være i går.... færl hoste..
håper gullet ditt blir snart frisk igjen..

og go natt til deg også

ORIGINAL: titath

offa... fælt når ungene er sjuke....
eldste sønnen min hadde krupp når han var halvannent år og vi var innlagt på sykehuset i to netter.... skikkelig ekkelt.. Jeg husker det som om det skulle være i går.... færl hoste..
håper gullet ditt blir snart frisk igjen..

og go natt til deg også

Offf!!:( Hvor tett var han før dere ble lagt inn på sykehus? Jeg er så usikker på det der.. Altså, hvor tungpustet må de egentlig være før de legges inn? Vet jo at krupp egentlig ikke er farlig, så lenge de ikke er for tette, men hvor tett er egentlig FOR tett???[&:]

Back
Topp