I går (eller forgårs blir det vel nå) begynte min sønn å bli littegranne hes.. Hadde litt feber da jeg la han, men ikke mye (38,6), virka i grei form. Da jeg skulle legge meg rundt 11-12 våkna han og var gjennomsvett og klarte nesten ikke å puste. Jeg ble sittende oppe med han hele natta for å passe på den pusten hans, tok han med ut i kald luft, og satt meg fremfor fryseren med han uten at det hjalp nevneverdig. Han var nok oppi 40 i feber i natt ihvertfall, men sov veldig godt til tross for tung pust. Jeg turte egentlig ikke å sove, men sov en times tid før vi sto opp klokken halv seks. Feberen var bedre i dag, men pusten hans var fortsatt tung og hes. Ringte lege, og de kom å henta oss med ambulansebåt, og legen bekrefta at han har falsk krupp..[&o] Var veldig trøtt når han la seg i kveld, og har egentlig sovet ganske fint! Men feberen steig, og han begynte å puste så tungt igjen, så jeg vekka han for å få i han medisin, og for å sette oss fremfor fryseren. Ble ikke så veldig mye bedre.. Han sovna fint igjen, og sover godt fortsatt! Men pusten er tung fortsatt, så jeg tør ikke sove i natt heller! Guri jeg er trøtt!!!!![&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:]
Det var litt syting fra meg, og et tappert forsøk i å holde meg i aktivitet!!![8D] Ha en flott natt, jenter!!
Det var litt syting fra meg, og et tappert forsøk i å holde meg i aktivitet!!![8D] Ha en flott natt, jenter!!