Er det muuuulig??? De fleste her inne har vel fått med seg at datra mi er litt vel sær i matveien og nye ting er hun skeptisk til å smake på. (Lik broren). Spytter alltid automatisk ut første bit/skje men spiser videre hvis hun liker det. Altså redd for så smake nye ting. I dag gir jeg grøt fra en annen skål enn jeg pleier. Hun tør ikke smake. Får lirket i henne så hun kjenner smaken og det er akkurat samme grøt hun er vant til. Hun griner og jeg får stappet inn en skje til - det pleier å gi seg når hun kjenner smaken. Men nei. Bruker laaaaang tid og hun bare sutrer og griner og vrir seg vekk. Så slår det meg. Går å heller grøten over i den vanlige bollen. Tror dere ikke ungen spiser? Fy faen så sær!!!! Og gubben fikk høre det!!! Det er helt klart hans dårlige gener, så han fikk skylda. Trodde det bare var dårlig oppdragelse sier jeg men det er tydeligvis genetisk. Det er helt vanlig å være sær på mat og å ikke tørre å smake på nye ting i familien hans.

Utrolig sært!! Måtte le litt når du hiver skylda på mannen da,det kunne glatt vært meg om dagen