Åh fytti.....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Gud for et døgn det har vært! :(

Natt til i går våknet jeg brått av intens kvalme. Jeg spøy og spøy og spøy og spøy! Jeg var dårlig i nesten et helt døgn!

Jeg var livredd for at det var en brå og heftig utgave av svangerskapskvalme som traff meg. Jeg var helt i fra meg og gråt mange tårer :( Jeg har nemlig akkurat begynt i ny jobb, som eneste i min stilling, som eneste som kan gjøre jobben. Jeg har ventet i et helt år på denne jobben og vil så gjerne gjøre det bra! I går kunne jeg ikke engang skifte stilling i senga uten at en overveldende, lammende kvalme kom over meg, og den gikk ikke over! Jeg fikk tilgang på et arsenal av kvalmemedisiner, og heldigvis hjalp phenergan littegrann.

Takk gud for at jeg i dag er sånn passe i form igjen og har klart å komme meg på jobb.... Det var trolig en type matforgiftning, heldigvis! Men jeg er helt utslått og fullstendig vettaskremt! Jeg hadde ikke klart å være SÅ lammende kvalm i flere uker :(

Nå skal jeg stavre meg videre og klistre på en smil til alle de ansatte....
Men vi skal iallefall på UL i dag! Om denne viser et bankende hjerte skal jeg si i fra på jobb at jeg sliter, men at jeg SKAL klare dette :)

Hjelpes, så grusomt!! Så spennende med UL, glede meg til å høre! :)

usj det hørtes ikke mye godt ut :-( godt du er bedre...

lykke til på UL må få oppdatering etterpå da :-)

Back
Topp