Åh, for en herlig dag..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Lady m Baby spurte meg og Alexandra for noen dager siden om vi hadde lysst å komme til henne å spise kake idag.. Hun skulle test-bake til samboerns bursdag.. Å altså, hvem sier nei takk til kake? Så tidlig i morges dro jeg og snuppa bort.. Det kom en del kommentarer som "som du stresser på morgenen, du er jo alltid treg" og "Ja, kommer over en time før du egentlig skal komme", men jeg tenkte ikke noe over det.. Så plutselig, kom MicroMe, strwberri og Sicily inn døra.. Med pakke til MEG! (Jaåkei, babyen da) Det var ikke noen kaketesting til samboerns bursdag, det var overraskelse til meg!! [:D][:D] Alexandra var den som i virkeligheten hadde bakt kaka, å hun måtte være like rask ut døra som meg for å rekke seg bort dit før meg, så jeg ikke skulle skjønne noe! Sicily hadde bakt muffins, og Lady hadde en hel pose med ting til babyen min[:D] (Hun ser for seg at ungen kommer før huset er ferdig, så vi må bo i campingvogna med stjelte klær fra sykehuset[8D]) Fikk de flotte pakkene fra MicroMe og strwberri også, og sistnevne har jeg aldri engang møtt! Dette var en skikkelig herlig dag, blei både paff og rørt på samme tid.. Å det tok en god stund før jeg skjønte at jeg var blitt lurt! [8D]

så koselig da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja d må eg si, slike venner kunne jeg og tengt meg...godt å bli satt pris på på den måten.. det lever du nokk lenge på..[;)]

å det var snillt av de[:D] du har fortjent litt oppmuntring etter alt styret med huset i det siste

Så gøy da.
Er så gøy med overaskelse[:D][:D][:D]

ORIGINAL: bruden

å det var snillt av de[:D] du har fortjent litt oppmuntring etter alt styret med huset i det siste

ORIGINAL: ostepoppen

så koselig da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: bruden

så koselig!!

Er det jeg sier: lenge leve bv!!!![:D][:D]

ORIGINAL: * supermamma*

sååå koselig da[:D][:D][:D]

Regna me at det varma[:)], så fint gjort av di jentan.

Så snilt av dem! [:D] Men ikke rart, for du er jo ei knall jente.. [:D]
Vel fortjent!!!! [:)]

Så koselig gjort av de[:)]

Det er det man kaller venner[:)]

ORIGINAL: mysen76

Så gøy da.
Er så gøy med overaskelse[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lady m/ Baby©

ORIGINAL: Lady m/ Baby©

Men du fortjene det Linda!!!!

Å æ e veldig glad for at du har hadd en hærlig dag! For æ vetkor mange nedtura det har vært med det huset ditt gang på gang på gang. Så dettan va KUN for at du skulle ha en fin dag!

Du e no bare så goo snuppa mi! *snufs*

Back
Topp