L
lindaen
Guest
Lady m Baby spurte meg og Alexandra for noen dager siden om vi hadde lysst å komme til henne å spise kake idag.. Hun skulle test-bake til samboerns bursdag.. Å altså, hvem sier nei takk til kake? Så tidlig i morges dro jeg og snuppa bort.. Det kom en del kommentarer som "som du stresser på morgenen, du er jo alltid treg" og "Ja, kommer over en time før du egentlig skal komme", men jeg tenkte ikke noe over det.. Så plutselig, kom MicroMe, strwberri og Sicily inn døra.. Med pakke til MEG! (Jaåkei, babyen da) Det var ikke noen kaketesting til samboerns bursdag, det var overraskelse til meg!! [:D][:D] Alexandra var den som i virkeligheten hadde bakt kaka, å hun måtte være like rask ut døra som meg for å rekke seg bort dit før meg, så jeg ikke skulle skjønne noe! Sicily hadde bakt muffins, og Lady hadde en hel pose med ting til babyen min[:D] (Hun ser for seg at ungen kommer før huset er ferdig, så vi må bo i campingvogna med stjelte klær fra sykehuset[8D]) Fikk de flotte pakkene fra MicroMe og strwberri også, og sistnevne har jeg aldri engang møtt! Dette var en skikkelig herlig dag, blei både paff og rørt på samme tid.. Å det tok en god stund før jeg skjønte at jeg var blitt lurt! [8D]