Åh, for en flott dag=)

SanderEliasSinMamma

Forelsket i forumet
Jeg så for meg en ganske normal dag med sambo, litt ekstra til kvelds med litt godis og sånn forskjellig... hadde egentlig et lite håp om at mamma, kælln og mine brødre skulle komme men mamma sa at kælln jobba seint så vi fikk ta det til helga når vi skulle dit ( tar 1 1/2-2 timer å kjøre dit).. jaja, tenkte jeg da.. sambo kom hjem og hadde med DEN fine blomsterbuketten til meg<3 da ble jeg sååå glad=)

var ganske sulten når han kom hjem så jeg så fram til å lage mat.. han sa han ikke var sulten, så vi kunne vente til i kveld.. jaja, måtte vel det da.. men til slutt måtte jeg bare begynne.. så ringer det på døra! hvem kommer? jo, mamma og gjengen!! dumme meg som hadde begynt å lage mat, for de hadde tenkt til å bestille pizza til oss alle.. sitter her med kjempedårlig samvittighet for det[:(] meeen, vi fikk kosa oss likevel:) jeg ble så glad når de kom!! gode snille mamma og kompani<3

utrolig hvor mye familien betyr, og spesielt på sånne dager... er så godt å ha dem=)

Så hærlig da!!Før en snill sambo du har Er selv kjempeknyttet te min Mamma så skjønne veldig godt at du blei glad!!!!E også så godt å se ho lamme Simen,ho forgude barnebarnet sitt!!Åh mammaer e BEST!![:D]

Så heldig du er da[:)]...
Hørtes ut som en fin dag ja[:)]

Back
Topp