Åh.. Dumme hodet mitt.

Havfruen88

Glad i forumet
*MIA*
Vi reiser til Bergen om en uke (mannen min og meg). Jeg tenkte at på fredagen kunne jeg bestille en UL slik at vi fikk sett lille spiren skikkelig. Men så kommer jeg på at det er den 13. den dagen. Med andre ord fredag den 13. Jeg er egentlig ikke overtroisk, men fikk plutselig for meg at OM jeg velger å gå på UL denne dagen, så vil jeg få dårlige nyheter..

Så nå tørr jeg ikke å bestille UL til denne datoen.. Er passe irritert på meg selv. Har ikke mulighet å gå på privat UL ellers, fordi vi ikke har det tilbudet her vi bor nå.

Men som sagt har jo bare meg selv og mitt dumme hode å takke for dette :P

Noen andre som har slike "tvangstanker"? :P

Vi reiser til Bergen om en uke (mannen min og meg). Jeg tenkte at på fredagen kunne jeg bestille en UL slik at vi fikk sett lille spiren skikkelig. Men så kommer jeg på at det er den 13. den dagen. Med andre ord fredag den 13. Jeg er egentlig ikke overtroisk, men fikk plutselig for meg at OM jeg velger å gå på UL denne dagen, så vil jeg få dårlige nyheter..

Så nå tørr jeg ikke å bestille UL til denne datoen.. Er passe irritert på meg selv. Har ikke mulighet å gå på privat UL ellers, fordi vi ikke har det tilbudet her vi bor nå.

Men som sagt har jo bare meg selv og mitt dumme hode å takke for dette :P

Noen andre som har slike "tvangstanker"? :P

Uff så kjipt å tenke slik! Det er nok fort gjort å bli både overtroisk og det meste anna når man er gravid. Der er du nok ikke alene! :-) jeg hadde panikk for å føde 13.09.2012..hehe..vet det var ganske teit, men tenkte at selv om det var en torsdag så kom Simone til å ha bursdag fredag 13 mange ganger..heldigvis ble jeg satt i gang 12, og slapp å bekymre meg ;-p må legge til at jeg egentlig ikke er overtroisk selv, men hadde et lite innfall av det på slutten av graviditeten ;)
Kanskje der er noen som har åpent på lørdager? Skjønner at du vil benytte sjansen, spesielt når du har gledet deg slik :) kanskje du heller kan tenke at fredag 13.09.2013 blir en fantastisk dag der du motbeviser det dårlige ryktet dagen har? Det er jo til og med folk som har fødselsdag den dagen, og de har det sikkert fantastisk :)

Uff så kjipt å tenke slik! Det er nok fort gjort å bli både overtroisk og det meste anna når man er gravid. Der er du nok ikke alene! :-) jeg hadde panikk for å føde 13.09.2012..hehe..vet det var ganske teit, men tenkte at selv om det var en torsdag så kom Simone til å ha bursdag fredag 13 mange ganger..heldigvis ble jeg satt i gang 12, og slapp å bekymre meg ;-p må legge til at jeg egentlig ikke er overtroisk selv, men hadde et lite innfall av det på slutten av graviditeten ;)
Kanskje der er noen som har åpent på lørdager? Skjønner at du vil benytte sjansen, spesielt når du har gledet deg slik :) kanskje du heller kan tenke at fredag 13.09.2013 blir en fantastisk dag der du motbeviser det dårlige ryktet dagen har? Det er jo til og med folk som har fødselsdag den dagen, og de har det sikkert fantastisk :)
Hehe! Vet det er en dum tanke, men siden den så plutselig slo meg, så er jeg nesten overbevist om at det er noe galt om jeg går på ul da :-p

Er egentlig en god dag for meg. Mannen min og jeg har vært kjærester i 8 år den dagen.. Bestefar har i tillegg bursdag. Redd jeg har brukt opp flaksen min på fredag den 13. :-p

Jeg syns 13 er et fint tall.. Nå har du en mulighet til å gjøre den datoen enda mer fantastisk :D Jeg håper ikke du angrer på at du ikke går.. :( :) :)

Men som sagt har jo bare meg selv og mitt dumme hode å takke for dette :p

Noen andre som har slike "tvangstanker"? :p
Jeg var nær ved å føde vesla 22 juli 2012, hun kom 21 juli kl 21.59.
Men ultralyden min er på onsdag, dvs 11 september. Jeg også tenkte at det var en "kjip" dato, men den blir forhåpentlig litt fin for oss :) <3

Haha tullekopp! Vis overtroen hvem som er sjefen ;)

Svigerforeldrene mine giftet seg fredag 13 og har vært gift i over 40 år! De sier det er en lykkedag :)

Ok da!. Skal prøve å få meg en UL time den dagen! Satser på det gjør kjærestedagen våres enda bedre :D

Er egentlig en god dag for meg. Mannen min og jeg har vært kjærester i 8 år den dagen.. Bestefar har i tillegg bursdag. Redd jeg har brukt opp flaksen min på fredag den 13. :p[/quote]

skjønner deg jeg... Men alle gode ting er 3!!! :-)

Back
Topp