Åh, du store vaksine..

virvla

Gift med forumet

Da er Noah også vaksinert, og jeg kjenner jeg er litt lettet.
Vrimlet med folk på legekontoret, gravide, store og små, gamle og unge.

Legen satte sprøyta, en liten injeksjon i låret. Legen var så sikker og trygg på det han gjorde og på vaksinen i seg selv, at jeg følte meg veldig trygg og rolig. Greit at man blir anbefalt det, sånn at de tar ansvaret, og ikke jeg. Tar 2-3 uker å bygge opp antistoff mot influensaen.

Etterpå sov Noah i 2,5 time, og jeg også [:)] Håper vi ikke får bivirkninger.
Krysser fingrene for det. Nå skal vi ut i den deilige høstsola! Snakkes senere i kveld.

Og, Noah  er 9 mnd i dag! *Hurra*

så bra!!
greitt å vere sikker liksom.
ringde til legen i dag å sjekka, men her e det kun dei i riskogruppa enda som blir vaksinert.

så godt å høre [:)] og hurra for Noah! og Mie [;)]

Inne å kikkar litt på andre sine forum.. [:)] Håpar det er ok.

Godt å høyre at det gjekk bra med vaksina og Noah i dag! Legen på kontoret fortalte at det berre ville ta 1 veke før ein var immun. Hm.. Uansett deilig å fått vaksina, ein lettelse! Høyrer på nyhetene at det kan vere tomt (i Bergen) allereie i morgo.. Men må ein ta to doser?

Deilig med sol i Bergen! Håpar det varer lenge med så godt vær [:)]
Gratulerer med 9mnd Noah!

ORIGINAL: Annee

Inne å kikkar litt på andre sine forum.. [:)] Håpar det er ok.

Godt å høyre at det gjekk bra med vaksina og Noah i dag! Legen på kontoret fortalte at det berre ville ta 1 veke før ein var immun. Hm.. Uansett deilig å fått vaksina, ein lettelse! Høyrer på nyhetene at det kan vere tomt (i Bergen) allereie i morgo.. Men må ein ta to doser?

Deilig med sol i Bergen! Håpar det varer lenge med så godt vær [:)]
Gratulerer med 9mnd Noah!

Hei Frøkna mi! [:)]

Sjølvsagt må du kikke i vei [:)] kjekt å følge mars 2010 forumet og!
Då kan eg drømme meg tilbake..

Berre ei veke ja, så bra! Han sa til meg at det tok 2-3 veker. Hm. Forskjellig info, ikkje bra. Høyre på deg eg då. Godt du har vaksinert deg. Det tryggaste, absolutt! Veit ikkje med to doser..?

Deilig ver i dag! Vi har vert på ein aldri så liten fjelltur oppi høgget her. Helt nydelig med høstfargane og klar himmel og sol. Digg!

Takk for det du! Og grattis med halvveis svangerskap! Jippi [:)]
Gleda meg til mars! [:)]

*klemklem*

Back
Topp