Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei, så kjipt!Jeg aldri får tilbake....
Lå og ventet på idol jeg, etter nytt på nytt.
Våknet nå ved midnatt av tiril som var sulten.
Hvem gikk ut?
Deilig daHar hatt skallebank siden i går så det var vel ikke rart igrunn.
Sovnet Før i dag og. Hehe. Satt og spilte Alias med storebroren og ble så syyykt trøtt. Orket nesten ikke holde hodet oppe. Så da duppet jeg like godt en halvtime da og![]()
Bruker 2 timer på en episode med Friendshar ikkje hatt tid til å sjå på tv denne veka, eg![]()
Blir lei av alt med skjermHa ha. Ikke blitt så mye tv her heller.![]()
det er santBlir lei av alt med skjerm![]()
Gleder meg til å se en episode av noe uten dårlig samvittighetdet er santhadde tven på ista under amming og kommentering her inne, kun for å få litt andre inntrykk
![]()
gleder meg til å sjå maaange episodar av sons of anarchyGleder meg til å se en episode av noe uten dårlig samvittighet![]()
Tror jeg skal begynne med Fringegleder meg til å sjå maaange episodar av sons of anarchy![]()
Gleder meg også til å se litt tv-serier igjen. Mandag er tid for nye episoder av The walking dead og once upon a time. Weee...gleder meg til å sjå maaange episodar av sons of anarchy![]()
det er santhadde tven på ista under amming og kommentering her inne, kun for å få litt andre inntrykk
![]()
Det burde du quotet meg påJa, en blir jo litt tullete av å kun sitte å taste.
Jrg har ikke sett på det siden tredje sesong men i år er jeg med.I år har jeg droppa hele idolen gitt....