Åh..denne mørketida....

x1xkatrine_w

Glad i forumet
E litt tung...blir jo aldri ordentlig lys på dagtid, klare liksom ikke vokne helt.

Jeg syns det er litt koselig nå jeg [:D] - eller ville vært koselig om det hadde snedd istedenfor regnet og blåst [8|]. Skikkelig overgang fra før jeg fikk barn var jeg hyperdepressiv hele mørketida (som riktignok ikke er liiike lenge her som der da, men[:)])

denne gangen syns jeg det er tyngere enn tidligere!! Savner lyse dager!!

ja den e tung!
æ slit m å holde mæ våken når d e pitch black kl 14 liksom...
på mørkeste tia e d jo "lyst" i knappe 2 tima åsså blir d mørt igjen...

e trøtt her åsså da, men her e d no lyst ute t væffal kl 19[:)]

Ja d e dårlig me lys her å....mørkt hele tia...[:'(]
Vil ha sol....Dessuten så regne d her nu, så marka e åsså helt svart!! Åsså e d så glatt som han tykjen...dritt vær!!![:'(]

Men æ har jo lillemor t å trøste mæ, så æ ska vel stå han av den her gangen å....[:D]

uff, ja.. Skjønner deg godt. Jeg føler at det er sent på kveld når klokka em fem her nede som det ikke er mørketid, jeg!
Den mørketida slipper du iallfall hvis dere flytter nedover til Fredrikstad![;)]

ORIGINAL: fairy

uff, ja.. Skjønner deg godt. Jeg føler at det er sent på kveld når klokka em fem her nede som det ikke er mørketid, jeg!
Den mørketida slipper du iallfall hvis dere flytter nedover til Fredrikstad![;)]

jepp...gleder meg allerede[:D] er på husjakt, så kanskje det blir før sommeren allerede[:)]

Back
Topp