Åh dagen går så fort!!

fruluna

Forumet er livet
Huff dagene flyr så himla fort avsted syns jeg...

Klokka er jo 12-13 før jeg har fått kommet meg ut av morgenkåpa og inn i dusjen jo.. [:(]

I dag har jeg prøvd å få dusja siden klokka var 9, men når Linnea ikke vil sove er det ikke så lett... Og legger jeg henne i vogga eller vippestolen uten at hun sover, går det 30 sekunder før det blir skrik! Hun skal enten underholdes eller bæres på når hun er våken!! [&:]

Nå er klokka snart ett og det eneste jeg har fått gjort i dag er å tulle med henne og tatt en dusj.. Har ikke fått spist frokost engang [:(]

Flere som har det sånn??

Det er vel slik det er å bli/vere mamma... Ja, har det slik jeg også, og tenker nok at de fleste har det slik...
Men tror ikke jeg har nok mat jeg, så det blir mating hele tiden... Uff... liker ikke denne ammingen jeg...

åå... godt å høre at flere har det sånn! puh... selv om man tenker seg at andre har det sånn så er det godt å høre det og!
Her må man jo bare la den nye sjefen i huset bestemme når alt skal skje!
Så jeg tasser rundt i leiligheten med snuppa til langt på dag før jeg får dusja. Vil ikke gå i dusjen og la henne ligge der å skrike... så så fort hun sovner, hopper jeg i dusjen! Også er det alle de andre 1000 tingene man gjerne skulle gjort som man ikke får gjort fordi det enten er en som henger i puppen eller vil bæres på, eller ha oppmerksomhet!

Men det er jo veldig koslig og da! Inatt sov Thea fra 00-06, og det er så deilig når hun har disse nettene!! når hun da våkner så tar jeg henne opp i senga, legger henne intil meg og ammer! Så kan hun spise seg mett også sovner hun litt, og jeg kan ligge der å halv-sove litt!! den tiden der er kjempe koslig synes jeg!!!

Er du flink til å gå tur med Linnea? Jeg prøver å gå en tur hver dag med Thea, og da sover hun så godt oppi vogna! også får jeg bevega meg litt!

Det er godt å høre at det er flere. skulle på helsestasjon en dag her til klokka 11.30, og det var ett stress å  få komme seg dit i tide. [:D] nå er jeg så heldig at jeg har verdens snilleste baby da. han sovner nesten med engang han har fått mat,men det som tar tid her igården er at han først skal ha pupp og så flaske. da han ikke er speiselt interesert i pupp. Men når matinga er unnagjort så er det greit. da kan mamma gjøre de andre  tingene hun skal gjøre. hvis hun ikke setter seg her da.. [:D]

heisann!
joda her er d akkurat likens å...tia bare flyg avgårde...selv om Noah er kjæmpe snill å sover stort sett hele tiden.
jeg må noen ganger vekke han slik at han får maten sin..(3 timer går fort....)luksus problem gitt...vi såver til 10.30-11 nesten hver dag vi.kun opp å skifer bleie i 8-9 tia å spiser litt mat innimellom, så såver vi igjenn...HÆLI...godt å bare slenge frem puppen..slipper å tenke på å sti opp for å varme opp melka...

Back
Topp