Åh.. Bare 100 dager til jul!!

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Jeg gleder meg skikkelig altså!! [:D] Eneste som trekker litt ned er at samboeren min hater jula.. Mens jeg selv elsker jula! Men det driter jeg i, i dette huset blir det jul enten han liker det eller ikke[:D]

åååå... jeg gleder meg også veeldig til jul! :) det er det beste jeg vet! [:D]

hihi... samme gjør samboeren min.. hater jula altså [:)] selv om jeg egentlig tror han liker den litt.
Gleder meg som gal jeg allerede. Første julen med gutten min [:D] hvor kos vil ikke det bli da [:D][:D]

Samboeren min har aldri opplevd en skikkeli flott jul.. Men jeg tror at han håper litt på at denne jula kan bli annerledes! Første jula vi skal feire ilag så.. Jeg håper jeg klarer å gi han et bedre inntrykk av jula[:D]

Ja, jeg gleder meg skikkelig mye. Spesielt for at det er Fridas første jul.

Jeg og gleder meg til jul :) For da blir jeg mamma for første gang *smiler*

ååå jeg gleder meg også masse masse til jul, jeg synes det er så koselig å pynte å styre å stelle jeg da[:)]
Samboeren min liker heller ikke jula, han skjønner liksom ikke hvorfor det er nødvendig med så mye styr, pakker og pynting og alt det der, men han er glad i maten da he he he....[:D]

men kanskje han endrer på det etterhvert, det blir jo vår siste jul uten barn nå, så jul blir jo annerledes med barn og da[:)]

får bare håpe vi får litt snø!!

Hva er det med de mannfolka å jul? Samboeren min klagde også over at det var så mye styr og stress.. Måtte spørre han om når han ellers bruker å bli stresset av at jeg gjør ting.. Siden det er jeg som handler gavene, pakker inn, pynter til jul osv.. Men det fikk jeg ikke noe svar på[8D]

Jeg gleder meg også til jul...[:D]

Da skal vi feire alle sammen sammen hos pappaen min, også er jeg blitt mamma[:D][:D]. Da er lille gull nesten 1 mnd. (hvis jeg ikke går 14 dager over da)

Vi skal faktisk feire alene.. Eller bestemoren min skal kanskje spise middag sammen med oss! Men ellers blir det bare meg og han.. Det er vel egentlig fordi dette blir den sisste jula vi har alene å siden han hater jula så vil han jo ikke gjøre noe ut av det uannz! Så jeg gikk med på det under tvil[8D]

hmm ja det kan du si de mannfolka de mannfolka, kan ikke si at det er så mye styr og stress for han da det også er jeg som handler pakker, pynter og ellers ordner med alt som skal gjøres til jul...
får håpe de kanskje endrer mening når de selv får barn og ser hvor mye de etterhvert gleder seg over jula[:)]

Ja, vi snakket om det faktisk.. Å da sa han at selv om han kanskje aldri klarte å endre sitt syn på jula så kom han aldri til å la barna få se at han ikke likte det! Han ville uannz glede seg på deres vegne.. Så sånnsett så er jeg jo safe da.. Kjempe trasi visst han skulle ødelegge barnas oppfatning av jula, bare fordi han selv er negativ til den!

Det er bra da lindaen, da kan du se frem til mange koselige jul heretter etter denne.... det er jo så koselig med juleforberedelser sammen med barn, jeg har tre små søstre så jeg pleier å finne på ting med de[:)]
også husker jeg alle de koselige tingene jeg og broren min gjorde med bestemor før nå vi var små.... gleder meg til å før sånne ting videre...

Gleder meg enormt til jul!!! Det er alltid bare oss tre,og voffen-og vi har det FANTASTISK sammen.Det er maten jeg er mest opptatt av da,jeg er et ekte matvrak og i jula kan jeg spise konstant! Er skikkelig tradisjonsbundet når det gjelder julemat, slekta kommer fra en gård i Gudbrandsdalen,og jeg holder meg til tradisjonene. -21 sorter kaker, +noen myke kaker +hjemmelaget sylte,rull,røkt lammelår...... Mannen min gleder seg like mye-og vi merket i fjor at jr. var blitt stor gutt-han syntes ikke pakkene var det viktigste. Julenisser,lys,lukten av granbar..... Jeg gleder meg veldig.

Ja, er akkurat det jeg også tenker på! Åh, jula er jo bare så fantastisk.. Mest fordi man er så oppmerksom på hverandre, har tiden og kjærligheten! Alle er jo så god i juletider.. Blide og glade! åååh.. Jeg gleeeeder meg[:D] Det er bare en skikkelig spesiell tid.. Gleder meg til å få dele den med barna mine.. *sukk* [:)]

jaaaaaaa...å,eeeelsker jula!!vennene mine og mannen blir litt oppgitt over meg noen ganger, men det er nå så...har kjøpt tre julegaver allerede, liker å være tidlig ute med ting, og det er jo ingenting som er så koselig som å sitte inne og pakke inn gavene vakkert og høre på julemusikk mens det snør ute. blir første jul med svigerfamilien, i fjor var vi hos min familie. blir litt trist og ikke være sammen med mamma og pappa. men de drar til australia, så jeg må vel overleve[;)]

HELT ENIG!!! Jeg er faktisk nesten helt fedig med julegavene[8D] Bare de dyreste igjen, de blir kjøpt etter neste lønning! Men det er jeg egentli kjempe gla for nå da, siden jeg har fått bekkenløsning å det er kjempe vondt å gå[&:]

Jippi[:D] Blir første jul som mamma oxo! Håper det snør masse masse da!!
Gleder meg til jul ja[:D]

Her snør det allerede (ikke så det legger seg, men ille nok) så vi trenger ikke aldri bekymre oss for om det blir snø til jul eller ikke..

Back
Topp