Åh- Bad feeling *Oppdatert*

Lillebabs..

Glad i forumet
I dag kom pengene inn på konto!!![:D][:D] Ååh så glad å letta jeg er!
Å litt dårlig samvittighet for at jeg var så mistenksom[&:]

********************************************************************************************************************
Jeg har "solgt" brudekjolen min. Det var en her å prøvde kjolen, så sa hun at hun skulle gi beskjed om hun skulle ha den. Så sendte hun mld at hun skulle det og at hun kom og hentet den.. Så, når hun kommer (i går), sier hun at hun overfører penger på mandag eller tirsdag- når hun fikk lønn. Jeg ble så paff at jeg sendte kjolen med henne. Man har da penger med når man kommer å kjøper noe hos et fremmed menneske? Eventuelt SPØR om det er greit at man overfører, å da med en gang?

Håper jeg ikke har gjort en skikkelig tabbe nå[&o]

oj... skjønner godt at du ble litt satt ut ja....

men krysser fingrene mine for deg og håper og tror at du får pengene på konto :):)

Man blir plutselig litt paff av sant ja!
Får håpe det er ett ærlig menneske og du får pengene!

Takk alle sammen, krysser fingrene selv også [:)]
Fant henne på facebook så vet hvor hun bor [;)] men skulle d ikke ordne seg blir det jo mitt ord mot hennes liksom[8|]
Men får håpe på det beste!![:D]

Tenk så tragisk å gifte seg i en stjålet kjole da...? Jeg håper virkelig ikke at noen kan synke så dypt. Men så lenge du har funnet henner på facebook så kan du jo lett drite henne ut for alle vennene hennes dersom hun ikke betaler.

ORIGINAL: Moniqas

Tenk så tragisk å gifte seg i en stjålet kjole da...? Jeg håper virkelig ikke at noen kan synke så dypt. Men så lenge du har funnet henner på facebook så kan du jo lett drite henne ut for alle vennene hennes dersom hun ikke betaler.

Hehe, ja akkurat det samme sa mannen min [;)] Så får håpe på det beste [;)] Hun sa når datoen var da, så får møte opp i kirka om hun ikke betaler [;)] haha (noen som følger med på frustrerte fruer?[;)])

ORIGINAL: lykkelige meg

ORIGINAL: Moniqas

Hehe, ja akkurat det samme sa mannen min [;)] Så får håpe på det beste [;)] Hun sa når datoen var da, så får møte opp i kirka om hun ikke betaler [;)] haha (noen som følger med på frustrerte fruer?[;)])

ja, gjør det! hehe:P

Noe så frekt!! Nå vart eg faktisk irritert!![:@]
Har du nummer, navn osv på vedkommende så du kan nå henne hvis noe skal skje? 

Får håpe ho er ett ærlig menneske som overfører pengene til uka! [:)]

oj! Men, når du vet navn og nr så er det jo greit:) Men, fy så utrolig frekt!!!!

ORIGINAL: actually

oj... skjønner godt at du ble litt satt ut ja....

men krysser fingrene mine for deg og håper og tror at du får pengene på konto :):)

rett fram, og til tider frekk som jeg kan være så hadde jeg sikkert spurt henne om hun var helt idiot [8D] er litt for flink til å reagere sånn i slike situasjoner [8D] makan på frekkhet fra hennes side da.. skjønner godt at du ble satt ut

Er vell ikke mye annet å gjøre enn å krysse fingrene å håpe du får pengene [:)] Lykke til[:)] oppdater oss videre da [:)]

ORIGINAL: Lindus82

ORIGINAL: jcma

Sign [:)]

Hvis ikke har du vel nummeret hennes, og siden hun kom å hentet den bor hun kanskje ikke så langt unna. Da kan du sende en svær type på døra hennes for å hente den vettu [:D]

ORIGINAL: inamaria

rett fram, og til tider frekk som jeg kan være så hadde jeg sikkert spurt henne om hun var helt idiot [8D] er litt for flink til å reagere sånn i slike situasjoner [8D] makan på frekkhet fra hennes side da.. skjønner godt at du ble satt ut

Er vell ikke mye annet å gjøre enn å krysse fingrene å håpe du får pengene [:)] Lykke til[:)] oppdater oss videre da [:)]

Jeg er helt motsatt, blir helt stum å smiler [:-] for snill egentlig[8|]

ORIGINAL: kattiz_86

ORIGINAL: jcma

Sign [:)]

Hvis ikke har du vel nummeret hennes, og siden hun kom å hentet den bor hun kanskje ikke så langt unna. Da kan du sende en svær type på døra hennes for å hente den vettu [:D]

hehe, ja hun bor faktisk bare 5 min unna med bil da, så er jo ikke langt! men har jo så mange sernarioer i hode, at hun kommer tilbake med en stygg å skitten kjole å sier at hun ikke skal ha den alikevell, eller at hun gjømmer den og sier hun aldri har fått den [8|] uff.......

ORIGINAL: LindaH84

Jeg hadde ikke turt å levert den fra meg før jeg hadde pengene jeg. 

nei jeg angrer veldig, men som sagt ble jeg så paff at jeg bare sendte den med henner.. tenkte jo etterpå "guud for en dust jeg er!!"[:-]

ORIGINAL: lykkelige meg

ORIGINAL: inamaria

Jeg er helt motsatt, blir helt stum å smiler [:-] for snill egentlig[8|]

ja, nå er det ikke alltid like kult å være så rett fram heller altså [8D] har endt med noen fornermelser, som egentlig ikke har vært ment helt sånn, men i dette tilfelle hadde jeg nok sagt hva jeg hadde ment uten å angra etterpå [8D]

ORIGINAL: jejagal

ååå.. hadde vært en ting om du hadde kjent ho som en venninne eller noe,men når ett fremmed menneske henter kjolen uten å betale så håper jeg du får pengene dine..
oppdater oss nu vist du får/ikke får.. men av all respekt så BØR HO betale for en brudekjole når ho hente den..

ja trudde liksom d va vanlig folkeskikk å gjøre opp med en gang? kanskje du kjenne ho så du kan stramme ho opp vist ho ikke betale [;)]
jepp skal opdatere[:)]

Oppdatering for de som lurte [:D]

Back
Topp