Å vite eller ikke vite (kjønnet på babyen)

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Ønsker du å vite hva det er du venter?

Jeg visste IKKE med eldstemann og var sikker på at det var en jente - ut kom en gutt.
Jeg visste med andremann og var sikker på at det var en gutt - ut kom en gutt.
Jeg visste IKKE med tredjemann og var sikker på det var en gutt - ut som en gutt.

Denne gangen har jeg ikke helt bestemt meg enda... :D

Vi skal vite. Mannen var litt usikker på om han ville, jeg er altfor nysgjerrig til å vente.
Så vi er blitt enige om at vi vil vite[emoji1319][emoji16]

Hehe, jeg vil vite. Hadde aldri i verden klart å ikke vite, jeg er aaaalt for nysgjerrig:rolleyes:

Last edited:
Visste ikke med de to eldste vet ikke helt hva vi velger denne gangen. Jeg har litt lyst til å vite denne gangen faktisk.

Vi ønsker å vite :)

Vi skal helt klart vite, samme som sist. Er nok styr rundt graviditeten og fødselen om ikke man skal legge til den usikkerheten. Greit å ha alt av ting og klær på plass (og gjerne navnet også)

Vi vil begge vite [emoji169][emoji169] Vi er alt for nysgjerrig [emoji8][emoji28]

Vi MÅ vite, like nysgjerrige begge to :D
Gleder meg til å vite det også pga tror jeg får litt mer forhold til hva som er inni der. Nå er det lissom "det" og ikke "hun" eller "han" :)

Vi vil absolutt ikke vite :)

Vi viste ikke med de tre første, super spennende, elsker å ha det å glede oss til ved fødsel :Heartpink
Med nr.4 ville vi prøve å vite, det tok bort mye av spenningen følte vi, ble litt kjedelig syns vi.

Så nå skal vi kose oss med å funderer på hvem det er som bor inni magen :love7

Bra at vi alle kan velge om vi vil vite eller ikke :love2

Både jeg og mannen vil gjerne vite [emoji2] Siden dette er vår første, så er det både for nysgjerrighetens skyld og for det praktiske[emoji4][emoji4]

Vi vil begge vite. Vi er for nyskjerrige til å ikkje vite [emoji23]

Vi vil også vite, hadde tørna gæærn av nyskjerrighet....:wacky:

Vi vil vite[emoji847] vi er så nysgjerrige og vil helst vite det NÅ[emoji13] Håper de ser det på TUL på mandag[emoji7]

Back
Topp