Fruktfat
Glad i forumet
Jeg sitter nå her med veldig bekkenplager. Har en vond dag i dag med andre ord. Sliter med bekkenløsning, men noen dager er bedre enn andre..!
I dag som sagt, helt for jæ***!!!
Ringte sjefen på jobb og sa jeg ikke kunne komme på jobb i dag. (skulle egnetlig ha jobbet i kveld)
Ho sa det var helt i orden og at jeg måtte se ann formen min i kveld, for å vite om jeg trodde jeg kunne komme på jobb i morra tidlig.
Men jeg tviler sterkt på at jeg kan eller orker. Er veldig vondt enda!
Og føler for å ta det litt med ro, når kroppen min sier såpass klart ifra.
Jeg har problemer med å gå, reise meg, eller i det hele tatt flytte meg dersom jeg sitter eller ligger. Veldig vondt om natta![:(]
Men jeg gruer meg litt til å ringe jobb igjen nå i kveld å si ifra at jeg ikke kommer meg på jobb i morra heller.
[:o]
Får så dårlig samvittighet...men bør jeg egentlig ha det...?!
Jeg er syv måneder på vei. Og jobber i 75% stilling.
Jeg syns jeg er flink som har holdt ut til nå, og forhåpentligvis lenger, med tanke på bekkenet mitt.
I dag som sagt, helt for jæ***!!!
Ringte sjefen på jobb og sa jeg ikke kunne komme på jobb i dag. (skulle egnetlig ha jobbet i kveld)
Ho sa det var helt i orden og at jeg måtte se ann formen min i kveld, for å vite om jeg trodde jeg kunne komme på jobb i morra tidlig.
Men jeg tviler sterkt på at jeg kan eller orker. Er veldig vondt enda!
Og føler for å ta det litt med ro, når kroppen min sier såpass klart ifra.
Jeg har problemer med å gå, reise meg, eller i det hele tatt flytte meg dersom jeg sitter eller ligger. Veldig vondt om natta![:(]
Men jeg gruer meg litt til å ringe jobb igjen nå i kveld å si ifra at jeg ikke kommer meg på jobb i morra heller.
[:o]
Får så dårlig samvittighet...men bør jeg egentlig ha det...?!
Jeg er syv måneder på vei. Og jobber i 75% stilling.
Jeg syns jeg er flink som har holdt ut til nå, og forhåpentligvis lenger, med tanke på bekkenet mitt.