Å vente på svar på NIPT testen...

har vært forferdelig nervepirrende, rett og slett en påkjenning psykisk. Men gleden og den enorme lettelsen når man får svaret man ønsker er rett og slett ubeskrivelig! :Heartred
Så glad og takknemlig nå! Måtte bare dele :)

Sniker fra november og lurer på hvor du tok testen :-)
Og gratulerer så mye med godt resultat! :joyful:

Sniker fra november og lurer på hvor du tok testen :)

Tusen takk :) Jeg tok testen på Barnmorskehuset i Gøteborg og kan absolutt anbefale de. Vi ble tatt godt i mot og fikk god veiledning om testen og en ultralyd. Prisen var også den rimeligste jeg har sett, 4995,- SEK. Var enkelt å bestille time på nett og de holder til sentralt i Gøteborg.

Så bra[emoji173]️

Sniker fra november og lurer på hvor du tok testen :)
Og jeg har samme gode erfaring, men fra København. En høyere pris på den jeg tok(panorama), men den ser etter mer enn nipt.

Alltid godt med gode nyheter :-)

Og jeg har samme gode erfaring, men fra København. En høyere pris på den jeg tok(panorama), men den ser etter mer enn nipt.

Ja ser mange er fornøyd med København klinikkene, vurderte å ta den der men var litt enklere/kortere reise å ta den i Gøteborg ettersom vi bor i Oslo. Godt å høre du også hadde en god erfaring! :) Vi tok forøvrig en «utvidet» NIPT test, de har en del tilvalg man kan velge utover trisomiene om man ønsker, så vi testet bl.a. for Turner syndrom, Klinefelter syndrom, Triple X og XYY og det var inkludert i prisen på 4995,-

For oss er det enklere/billigere å reise til Stockholm. Men har forsøkt å komme i kontakt med Crocus ultraljudklinikk både via mail og telefon i oppgitte telefontider - uten å lykkes! :bored: Tør liksom ikke bestille time hos en klinikk det ikke er mulig å få noe dialog med ...

Så, dersom det blir aktuelt, bestiller vi hos Barnmorskehuset, for har hørt mye bra om dem - selv om det blir både lengre vei og dyrere reise :-) Skal bare avvente resultatet fra duo-testen først.

Ja ser mange er fornøyd med København klinikkene, vurderte å ta den der men var litt enklere/kortere reise å ta den i Gøteborg ettersom vi bor i Oslo. Godt å høre du også hadde en god erfaring! :) Vi tok forøvrig en «utvidet» NIPT test, de har en del tilvalg man kan velge utover trisomiene om man ønsker, så vi testet bl.a. for Turner syndrom, Klinefelter syndrom, Triple X og XYY og det var inkludert i prisen på 4995,-
Aha, fikk inntrykk av at de ikke hadde den fulle pakka der, men kjekt å vite, kanskje vi drar dit neste gang :)
Ja var ikke meningen å kuppe, bare viktig å få frem at de er gode begge steder, så folk kan velge etter hvor det er enklest å dra :)
Dere fikk ul og vite kjønn også?

Aha, fikk inntrykk av at de ikke hadde den fulle pakka der, men kjekt å vite, kanskje vi drar dit neste gang :)
Ja var ikke meningen å kuppe, bare viktig å få frem at de er gode begge steder, så folk kan velge etter hvor det er enklest å dra :)
Dere fikk ul og vite kjønn også?

Nei, ingen fare :) Godt at det finnes flere gode alternativer og fint å høre erfaringer fra flere. Ultralyd var også inkludert og vi kunne velge å få vite kjønn, men ettersom samboer gjerne ville hatt det som en overraskelse helt fram til fødsel og absolutt ikke ville finne det ut over telefon/mail droppet vi å få vite kjønn selv om jeg egentlig hadde lyst til det. Vi har blitt enig om å finne ut av det på OUL :)

For oss er det enklere/billigere å reise til Stockholm. Men har forsøkt å komme i kontakt med Crocus ultraljudklinikk både via mail og telefon i oppgitte telefontider - uten å lykkes! :bored: Tør liksom ikke bestille time hos en klinikk det ikke er mulig å få noe dialog med ...

Så, dersom det blir aktuelt, bestiller vi hos Barnmorskehuset, for har hørt mye bra om dem - selv om det blir både lengre vei og dyrere reise :) Skal bare avvente resultatet fra duo-testen først.

Merkelig at de ikke svarer, skjønner at du blir litt skeptisk. Hvis det blir aktuelt så kan jeg i allefall som tidligere nevnt absolutt anbefale Barnmorskehuset, veldig fornøyd med vår opplevelse der. Lykke til med duo-testen!

Merkelig at de ikke svarer, skjønner at du blir litt skeptisk. Hvis det blir aktuelt så kan jeg i allefall som tidligere nevnt absolutt anbefale Barnmorskehuset, veldig fornøyd med vår opplevelse der. Lykke til med duo-testen!

Ja, underlig ... :shifty:

Tusen takk! :joyful: Får resultater i slutten av mnd :-)

Back
Topp