Guria
Elsker forumet
Ja da var vi kommet ut i desember og jeg venter på svar fra sykehuset om når oppstart av prøverørs blir. Hver gang vi ringer finner de oss ikke i systemet, men så kommer de på at de har et annet system de kan søke i og vips, så er vi der. Men vet bare at det skal bli i månedskifte januar/februar. I all denne ventetiden prøver vi likevel den gode gamle metoden, det kan jo skje et lite under?? Så nå venter jeg på IKM som var på fredag. I dag trodde jeg den kom (passer alltid bra på en mandag..), men var bare litt spotting. Så blir jeg litt lei da, for har jo egentlig en veldig stabil syklus, så hvorfor skal den tulle nå da? Lager litt rot i datoene mine nå da.. Skjedde samme i forrige måned, ble nesten litt glad da og tenkte å teste på dag 3 (over forventet IKM), men da kom tanta. I morgen er det dag 4 (over forventet IKM) i denne perioden, tipper tante titter innom da!
Ser så fram til oppstarten på prøverørs. [:D]
(Om jeg virker litt sutrete i dag, så kan det ha med denne spottingen å gjøre samt en ubehagelig opplevelse på jobben min..)..
Ser så fram til oppstarten på prøverørs. [:D]
(Om jeg virker litt sutrete i dag, så kan det ha med denne spottingen å gjøre samt en ubehagelig opplevelse på jobben min..)..