Å vente nr 4 :)

*treSmå*enTil*

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Gir folk mye å snakke om :p vi har hatt en vw touran siden 1.nov 2012 med 7 seter men folk mener jeg ikke får plass til vogna med 6 seter i bruk. Idag var jeg så forbanna over at folk sier det hele tiden så jeg stappa vogna i bilen og tok bilde. Klasket det ut på fb å skrev: hahaha min bil er ikke liten ;)

Vedlegg

• 1429705156837.jpg
    1429705156837.jpg
    70,6 KB · Visninger: 147
God plass der ser det ut som da:)

Plass ja. Men ikke spesielt trygt i en kollisjon. Da vil det barnet som sitter ved siden av vogna få den trykt inn i seg...eller at vogna flyr frem mot de foran.

Jeg hadde ikke turt å hatt vogna slik usikret i bilen.

Plass ja. Men ikke spesielt trygt i en kollisjon. Da vil det barnet som sitter ved siden av vogna få den trykt inn i seg...eller at vogna flyr frem mot de foran.

Jeg hadde ikke turt å hatt vogna slik usikret i bilen.

Jeg har kilt fast bagen i understelle. Må lure den ut. Den ligger ikke løst oppå understelle som det ser ut som.

Viss eg ska vær ærlige syns eg d såg veldig trangt ut!! Vente åg nr 4 å hAr samme bil som deg, eg syns d blir trangt å tungvint med vogn inni når eg har oppe 6 seter:) ser på caravelle....

Er jo hva man selv gjør det til også da :) nå har jeg ganske stor vogn, jeg kjøper heller mindre vogn enn bil for å si det sånn :) men JEG ser ikke problemet :)

Back
Topp