Å være sosial.

Latterfrosken

Forumet er livet
Flere enn meg som har opplevd at man iikke er så lysten til å dra ut på byn etter man ble gravid? Har en sambo som liker å ta seg en tur ut av og til... Dette er sjelden, men jeg føler at jeg ikke har noe ute å gjøre..syns det ser teit ut å gå ut på pub med stor mage osv osv. Ikke nok med det så har jeg blitt "utestengt" fra jentene. De hadde nylig jentekveld med middag,film og snop, og jeg ble ikke invitert. Dette har vært mine beste venninner i 15 år. Jeg sa bare HALLO? jeg er Gravid ikke SYK. Kan jo ta en tur allikevel. Man trenger ikke drikke for å ha det kos. Har klart meg uten i 6 mnd. Jeg syns det er godt med pepsi max til mat jeg... (sa jeg) føler av og til at folk trekker seg litt unna...er de redde? Jeg er nå den første i gjengen som får barn, men jeg blir jo 25 i des. Syns det er litt vondt å bli utestengt jeg....

Sorry den skulle vært på svangerskapet.

Heldigvis har ikke jeg opplevd det å bli utesteng som deg. En vennine skulle feire 30 årsdagen 2 dager til endes. Fest den ene kvelden der det ble en del drikking og selskap dagen etter der det gikk mer rolig for seg, Siden jeg var blitt gravid kunne jeg velge hvilken dag jeg ville komme på. Så valget ble mitt. Det verste hadde nok vert om jeg ikke ble invitert, som du sier Gravititet er ikke en sykdom. Kanskje de er misunelige[:)]

LITT AV NOEN VENNER DU HAR, MÅ JEG SI[&:] SKJØNNER GODT AT DU IKKE FØLER DEG "HJEMME" UTE PÅ BY`N, MEN DET JO KJEMPEKOSELIG MED EN HJEMMEKVELD MED VENNINNENE[:)] DU MÅ BARE STRAMME VENNINNENE DINE OPP[:@] EN IDE ER JO Å INVITERE VENNINNENE DINE HJEM TIL DEG[;)] KANSJE DE DA SER AT DU FREMDELES ER ET SOSIALT VESEN[;)] LYKKE TIL[:D]

Hei takk for svar... Har allerede invitert de hjem. Og lagd en del avtaler, men det er ikke alltid det "passer" for de vet du...

Back
Topp