Å være mamma........

friele

Elsker forumet
Ingenting i hele verden er bedre enn dette jeg føler nå.  Jeg holder på å sprekke av disse intenst gode varme følelsene jeg har inni meg når jeg ser ¨tenker på den vidunderlige jenta mi.....

Jeg er så stolt av henne,hun lærer noe nytt hele tiden,lager masse nye lyder,hyyyyyler av glede..
Hun ruller nå rundt her på gulvet,fått teken på det nå,er såååå herlig jo....

Hun har begynt å knuge seg inntil meg,når jeg holder henne så knuuuuuger hun hodet sitt godt ned i bryskassa mi å koser,jeg holder på å miste pusten når hun gjør det,for  det er så deilig......

Jeg kan bare ikke få sagt nok hvor fantastisk dette er.Og jeg VET at alle dere andre her inne og har det helt likt meg med deres små mirakler,og det gleder meg sååå masse...

Vi har nydelige friske barn,vi er så heldige.......

Jeg nyter hvert sekund jeg nå,all kolikk og lignende er over(PUH!!!!) hehe....Har enda problemer med soving da,men men...

Jeg ser på skatten min og det jeg kjenner er KJÆRLIGHET...Så ren kjærlighet det går ann å ha...Jeg visste ikke at en kunne elske noe menneske så intenst...
Jeg visste jo at jeg ville elske henne,men hadde aldri kunne forestille med at det gikk ann å føle så masse..Men deilig er det jammen.....

Jaja jenter,jeg ville bare skrive dette for jeg vet at dere andre vet hva jeg snakker om,og jeg bare MÅTTE ha det ut til dere.....

Ønsker alle en kjempe flott helg.

Klemmer fra meg og Enya......

Åååå så vakkert skrevet[:)] Føler det på samme måte som deg ja, er så ubeskrivelig den gode følelsen man får får barnet sitt, den beste følelsen i verden. Begynner nesten å gråte litt jeg nå, når jeg tenker på den lille gutten som ligger å sover så søtt i senga mi, han er så vakker så skjønn.

Tenk så heldige vi er som får oppleve det å få barn, det å elske noen så høyt som elsker deg uten betingelser tilbake

God helg til deg og snuppa di også, klem [:)]

nåååh, ble helt rørt jeg..   Ja denne morsrollen er UBESKRIVELIG!

ORIGINAL: C_H_I_C_K_A™?

Som jeg skulle sagt det selv

[:D][:D][:D][:D]

Så fint skrevet[:D] Og kunne ikke vært mere enig! De er bare så herlig. Føler SÅ SINNSYKT STOR KJÆRLIGHET FOR JENTA MI[:)] Kan spise henne opp! hehe.. Og hun er så gooood, hun holder rundt meg og klemmer og sutter på leppa mi.. hehe.. det er kos for  henne og for meg.. når hun gjør det så ler hun etterpå.. og kosesnakker når hun sutter på de[:)] smelt smelt!!

ORIGINAL: Fridasinmamma

Så fint skrevet[:D] Og kunne ikke vært mere enig! De er bare så herlig. Føler SÅ SINNSYKT STOR KJÆRLIGHET FOR JENTA MI[:)] Kan spise henne opp! hehe.. Og hun er så gooood, hun holder rundt meg og klemmer og sutter på leppa mi.. hehe.. det er kos for  henne og for meg.. når hun gjør det så ler hun etterpå.. og kosesnakker når hun sutter på de[:)] smelt smelt!!

Åh smelta jeg og nå,kan se det så for meg,såååååå utrolig herlig[:D]

Aldri vært så glad i noen i hele mitt liv jeg.....Helt utrolig følelse. Alle bekymringer bare forsvinner med et lite smil fra jenta mi....

ORIGINAL: anniie6

så flott skrevet.
100% enig ja[:D]

Bare vent til h*n sier "gla deg mamma"då smilte eg leeeeenge etterpå *smelt*

veldig bra skrevet,beste kjærligheten som finnes[:)] 

Så sant som det er sagt!!!!

Jeg er fire ganger velsignet!!![;)][;)][;)]

Så sant så sant. Med lillemor ble jeg helt overveldet over den kjærligheten man føler for barnes sitt... Denne gangen visste jeg jo hvor sterk morskjærligheten er, men det er fortsatt like fantastisk og deilig!!!!

Det er sant det ordtaket om at man ikke vet hvordan det er å elske før man har blitt mamma....

er så enig i alt som er skrevet her.
Å være mamma er helt fantastisk og jeg kunne ikke tenke meg et liv uten gutten min.
Er en ubeskrivelig følelse[:)]

Jeg er SÅÅ enig!

Visste ikke at det gikk an å elske noen så mye, og det fra dag 1 av!

ORIGINAL: Byttanå:Nikki!

rett før nikki begynte å sippe her,hehe=)
var så utrolig bra skrevet friele og såååå bra å se du skrive det-når jeg vet hvordan du har slitt med kolikk og slikt.
ikke at du ikke har elsket din barn hele tiden,men du har hatt det tøft-men nå får du din BONUS med en jente som er blid og fornøyd og du nyter dagene som mamma.

jeg er så enig med deg,det er helt utrolig NYDELIG og være mamma og jeg gleder meg til den første julen med min skjønne datter.=)
deilig å få kontakt med dem,høre dem le,se dem smile..LIVET ER HÆRLIG!

Ja det har vært en tøff start på mammarollen,MEN når jeg tenker tilbake,så var alt verdt det...Min skatt hadde jo bare så fryktelig vondt i magen,og ikke noe hjalp,men jeg vet hvertfall at vi gjorde alt vi kunne for å lindre og hjelpe....Godt å tenke på[;)]

Ja nå bare nyter jeg dagene sammen med min skjønne datter......[:D]

ORIGINAL: Cathrine76

Bare vent til h*n sier "gla deg mamma"då smilte eg leeeeenge etterpå *smelt*

Åhh ja kan tenke vi smelter alle som en,hehe[:D]

Back
Topp